- 639 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
İyi Bayramlar
Ramazan ayında neler kazandık?.. Kazandıklarımızı kaybetmeyelim, kararlılığımızı sürdürelim Allah’ın izniyle. Ramazan ayı boyunca yaptığımız salih ameller, yalnızca bu aya özel güzel davranışlar olmamalıdır. Hiçbir çıkar gözetmeden yalnızca Rabbimiz’in rızasını arama, Allah’ın sınırlarını koruma konusunda sadık ve kararlı olmalıyız. Aksi halde ‘Allah’a bir ucundan ibadet eden’ kişilerin durumuna düşebiliriz. Bu tehlikeye karşı dikkatli olalım; her adımımızı “Allah’ı mı razı ederim yoksa şeytanı mı memnun ederim?” diye düşünerek atalım ve her zaman vicdanımızı tam kapasitede kullanalım…
Bayramın ilk günü sabahı kılınan bayram namazı, Rabb’lerinin huzurunda saf tutan müminlerin kardeşliklerinin göstergesidir. İslam ruhunu sonsuza kadar devam ettirecek olan, işte bu kardeşlik ruhudur… Tüm Müslüman ülkelerde bayramla teneffüs edilen kardeşlik duygusu, umulur ki daha da güçlenir ve müminler, kurşunla kaynatılmış gibi, bir arada, gerçek anlamda kardeşliği yaşarlar…
Ramazan Ayı, Allah dilemediği takdirde hiçbir şeye malik olamayacağımızı, tüm nimetler için Rabbimiz’in lütfuna muhtaç olduğumuzu daha iyi kavrayacak ahlaka ulaşmamıza vesile olmuştur inşaAllah...
Tüm arkadaşlara iyi bayramlar diliyorum...