- 927 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
panik yok..
bekle...
yarından sonra görüşelim.elimde oyası çıkmış bir bedelli.
gün ortasında oturmak da neyin nesi.geçmiş zamana dön.
böğürüp tıksırdıklarım içimde.attığım yerlerde organlarım var.
karşında oturup sana frikik vermem.ucunda kirlenmiş anlar var.bağırdığın ıkındığın yerlerimsin.mesafesi olmayan bir çabanın ürünüsün.şimdi hard porno ekseriyetiyle utansan da birilerinden hayatın en kaba yerlerinde bekliyorsun.başını soktuğun tüm kulübelerden içine kaçan bir şeyler var.estetik bir tecavüze uğramışsın..yetişip de kurtardığın adımlar tükenmiş.belindeki organımı geri ver.silah yerine onu çekemezsin.hakkın hukukuna yarar sağlamaz.başını soktuğun tüm dertlerde bedenini tahkir etmişsin.pezevengin saatlermiş.uyduğu yerinde belli.açmak istemediğin bir film müziğidir bestesi argodur.sessiz müzikler gibiyim.telepatiye de fatura keserler mi senin olduğun yerlerde.bir ibneden satılık temiz bir argümansın.yediklerin belli ki kanıma karışmış..son boşaldığında YAĞMUR YAĞIYORDU.tulumbanın başında arkada duran ben.geçmişine itsem düşer misin.yatişemediğim tüm operasyonlarda kahraman olmuşsun.ellerim uzak bir şehrin üzerinde geziniyor şimdi.boyum kadar doğrularım var.içine çektiğin tüm dumanlar mikro organizmadan artık yeni mahsüllerdir.babasından ağzına doğru gelen bir kötülük.içindeki tüm iyilikler filende.çorabın kaçmışsa bunu elinle kapayamazsın.işemek için eğildiğinde bunu boş yere yaptığının farkına varacaksın.merhumun ruhuna bir havari.bense" kaktüslere oturma talimatları " kitabını yazmakla meşgulüm.rahat bırak beni..elbette sana da lazım olacak....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.