- 626 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BUGÜN BENİM BAŞIM AĞRIYOR
SABAHTAN BU YANA BAŞIM AĞRIYOR..HAYIRDIR İNŞALLAH!!SANIRIM GÜNE UYKUSUZ VE YORGUN BAŞLAMANIN BEDELİ BU OLMALI....GÜNÜMÜN YARISI BİTKİN HALDE GEÇERKEN,NEDENİNİ BİLEMEDİĞİM BİR CAN SIKINTISI VARDI İÇİMDE...MODAEVİM VE TERZİ DÜKKANIMDA ÇALIŞAN USTAMIN TÜM ŞAKALARI BİLE KEYFİMİ YERİNE GETİREMEDİ NEDENSE...ZOR BELKİ DE EN ZOR GÜNLERDEN GEÇİYORDUK AİLECEK...STRESİM BU YÜZDEN OLABİLİRDİ...
ÖĞLEDEN SONRA BAŞIMIN AĞRISI HALA DEVAM EDİYORDU..DÜKKANDA EROL USTAM MAKİNASININ BAŞINDA ORUÇLU HALİNDE DİKİŞİYLE MÜCADELE VERİRKEN,İNANIN BEN DE BAŞIMDAKİ NEDENİ BİLİNMEZ AĞRIYLA ÇARPIŞIYORDUM..İÇİMDEN ’USTANIN MÜCADELESİ BENİMKİNDEN KOLAY’DİYE GEÇİRİYORDUM..!!!EŞ DOST,ARKADAŞLAR GELİP GİTTİLER,SOHBETLER YAPILDI,HATTA İLAÇ ALDIM 3-4 SAAT ARAYLA...İKİNDİ VAKTİ GELDİ ,HALA BAŞIM ZONKLUYORDU...SANKİ BEYNİM YERİNDEN ÇIKACAK GİBİYDİ...SERSEM VE PERİŞAN SAATLER SU GİBİ AKIP GEÇTİ...SADECE RADYODAN GELEN NAĞMELER VE DİKİŞ MAKİNESİNİN TIKIR TIKIR SESİ ,SESSİZLİĞİ BOZUYORDU...BU ARADA GÜNEŞ GİTTİ,GÖKYÜZÜNÜ KARA BULUTLAR SARDI..HAFİF SERT ESEN BİR RÜZGAR,AĞRININ ŞİDDETİNİ ARTIRDI SANKİ!!KASVETLİ BİR HAVA HAKİM OLDU GÜNE VE BANA...
NEDENSE KASVETLİ HAVALAR ,BANA HEP YALNIZLIĞI ÇAĞRIŞTIRIR VE HÜZÜN VERİR..MORALİM BOZULUR,HEP YATMAK İSTERİM..BELKİDE DEPRESYONDAYIM,BİLMİYORUM..PSİKOLOGLARIN DEDİĞİNE GÖRE,DEPRESYON BELİRTİSİ BUNLAR..SANKİ BİRDENBİRE YAZI YAŞAMADAN SONBAHAR GELMİŞTİ..SONBAHARIN TÜM ÖZELLİKLERİNİ TAŞIYAN BUGÜNDE ŞAİRİNDEDİĞİ GİBİ ’MASADA NE ARARSAN HER ŞEY VAR,MASADA MASA HA!!!’’HÜZÜN ,DUYGU YOĞUNLUĞU,YALNIZLIK,SEVGİ,,YORGUNLUK AMA EN BASKINI ’HÜZÜN’ SANIRIM..DEDİM YA!!BU HAVALAR BENİ HEP HÜZÜNLENDİRİR’DİYE..ASLINDA BEN BELKİ DE HÜZNÜ SEVİYORUM..ÇÜNKÜ HAYATIMIN ÖNEMLİ BİR BÖLÜMÜNDE HÜZÜN VAR..HÜZÜN BUNDAN SONRA DA HEP HAYATIMDA OLACAK GİBİ GELİYOR BANA..İNSAN OLMAK BİRAZDA BU DUYGULARDAN GEÇMİYOR MU? BİR YANDAN BAŞAĞRISI ŞİDDETLENİRKEN ,DİĞER TARAFTAN DUYGULARIMI YAZIYA DÖKMEYE ÇALIŞIYORUM..EMİN OLUN ZORLANDIM!!!!!NİHAYET SAAT 17;20 OLDU.BU ARADA BULUTLAR İYİCE KARARTTI HAVAYI,SERT BİR RÜZGARLA SOĞUYAN HAVA İÇİMİ ÜRPERTTİ SANKİ...BU ARADA USTA DA İŞİNİ BİTİRMEK ÜZERE...ARTIK İFTAR İÇİN BİR ŞEYLER HAZIRLAMA ZAMANI GELDİ.BENDE ÖYLE YAPACAĞIM ,HER ŞEYE RAĞMEN..EYVAH!GÖKGÜRÜLTÜSÜ YIRTIYOR HER YANI,ADETA DOĞUM SANCISI ÇEKİYOR,GÖKYÜZÜ...DERKEN,NİHAYET ŞİDDETLE YAĞAN YAĞMUR ,BİRAZ OLSUN RAHATLATIYOR..ANCAK O KADAR ŞİDDETLİ Kİ,YAĞMUR!!!!BARDAKTAN BOŞALIRCASINA YAĞIYOR....YOLDAN GEÇENLER SUDAN ÇIKMIŞ BALIĞA DÖNÜYOR ADETA...DIŞARIYI İZLERKEN;RADYODA ÇALAN ZEKİ MÜREN ŞARKISI VE ARDINDANYAĞMURUN SESİ,HÜZÜN DERYASINA ATIYOR BENİ,,,,BİR YANDAN HÜZÜN ,YAĞMUR VE RADYODAN YÜKSELEN NAĞMELER,DİĞER YANDA KALEMİM....BU ANIII OLANCA DOĞALLIĞIYLA ,İÇİMDEN GELDİĞİ GİBİ YAZMAK İSTİYORU,İKİSİ BİRARADA NE MUTLU BANA..BİRDEN HAFİFLEDİĞİMİ HİSSEDİYORUM..ANCAK BAŞIMDAKİ AĞRI HALA DEVAM EDİYOR..BİR TÜRLÜ GEÇMEK BİLMİYOR..YAĞMURUN ŞIRILTISI SANKİ RUHUMU SAKİNLEŞTİRİYOR..GÖKYÜZÜ BU KADAR ÜZGÜN VE AĞLARKEN,BAŞIMDAKİ AĞRIYI DÜŞÜNMEKTEN BİRAZ UTANIYORUM..
GÖKYÜZÜNÜN GÖZYAŞLARI HALA DEVAM EDİYOR..KİMBİLİR NE DERTLERİ VAR,ALTINDAN KALKAMADIĞI DİYE DÜŞÜNÜYORUM...AMA O ŞIRIL ŞIRIRL YAĞMURLARLA SORUNLARINDAN KURTULURKEN,BEN HALA DİNMEYEN ŞİDDETLİ BAŞAĞRILARIMDAN NASIL KURTULACAĞIM BİLEMİYORUM...MASAYI HAZIRLAMAK,İFTAR AÇMAK İÇİN AYAĞA KALKIYORUM..USTAM DİYOR Kİ,’SENİN EKMEĞİN,YEMEĞİN YENMEZ’ŞAŞIRIYORUM..HAFİF ALINARAK’NEDEN’ DİYORUM??ÇÜNKÜ;SEN ÇOOK HASTASIN,AYAKTA DURAMIYORSUN,BİRDE YEMEK HAZIRLAMAK İSTİYORSUN’DİYOR..NE KADAR İNCE BİR DÜŞÜNCE!!BUNLARI DÜŞÜNECEK ERKEKLERDE VARMIŞ ,DİYE DÜŞÜNÜYORUM ,GAYRİİHTİYARİ....YİNE DE KALKIYORUM ,HAZIRLIYORUM MASAYI,DÜKKAN ORTANIMDA OLABİLECEĞİN EN İYİSİNİ,OLDUĞU KADAR İŞTE..KIZIM ,BEN VE EROL USTA,YEMEKTE HOŞ BİR SOHBET EŞLİĞİNDE BULUŞUYORUZ..AMA HALA BAŞIMIN AĞRISI DEVAM EDİYOR,,TEK İSTEĞİM ,AĞRISIZ BİR AKŞAM GEÇİRMEKTİ!!OLMADI...
HALA YAĞMUR YAĞIYOR,
HALA BAŞIM AĞRIYOR
ÖLECEKMİYİM NE ?????HAYIRDIR İNŞALLAH DEMEKTEN KENDİMİ ALAMIYORUM...
SEVGİYLE KALIN...
HAYATIMIZDA HEP HÜZÜNLER OLSUN AMA ACILAR OLMASIN....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.