- 1250 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AYRILIĞIN SESİZ ÇIGLIĞI
AYRILIĞIN SESİZ ÇIGLIĞI
Seni özlüyorum bir tanem hem de pek çok kaç yıl oldu senden ayrılalı özlemlerin dayanılmaz bir şekilden büyüyor acıya dönüşüyor içimden her şey o kadar değişti ki senin yoksuzluğun ölüm sesiz ligi ni anımsatıyor ve sesiz lik büyüyor ,eksikliğini her yerden her dakika hissediyorum beni anlıyor mu sun bir tanem , sen gittiğinden yaz bitiyordu ılık yağmurlarla bir gece konuşmuştuk halin yoktu bir şeylerin bittiğinin sende farkındaydın ,şimdi ise artık yoksun unutuluyor musun ne ,hayır sende uzak olunca sana hasretim sana özlemim bir kat daha artıyor.
Ama yinede yoksun bütün bu karamsarlığım duygusuzluğum ümitsizliğim içinden yinede senin döneceğine seninle kavuşa cağımıza inanıyorum , hayatın benim biricik sevdiğimin kollarımın arasından kaderin acımasızca aldığına hala inanamıyorum ,bütün bu manevi acıların en büyüğü kaybedilenlerin en acısıdır .
Bu tek başına acıların en büyüğü şimdi, derdimi hiç kimselere dökemiyorum artık kış gelmişti kar yağıyor nasılda severdin bembeyaz lapa lapa karı hep aklımdasın, kendimi uzun bir yolun sonuna gelmiş hissediyorum bu büyülü yolculuğun bittiği yerden bir çok güzel zamanları bir çok güzel insanları ardımdan bırakmış olaçagım ,bu yolun sonunda ne var bilemiyorum önemli olan beraber olmak sonuna kadar birlikten yürümekti ama benimle gelmedin,müzik dinlemeye başlıyorum garip duygulara sürüklüyor beni işte tüm düşünce sürüklemelerinden yine sen çıkıyorsun karşıma,bazen odamın penceresini çalıyorsun yüzünden hep gülümseme bazen sırtım dönük uyurken gizli bir hıçkırıkla sarıldığını duyuyorum yatağımdan bir anda fırlayıp pencereye koşuyorum kendime geldiğimden hayal gördüğümü anlıyorum.
Oturup çocuklar gibi ağlamaya başlıyorum hıçkırıklar odamı dolduruyor tarifsiz duygular içinden bocalıyorum acının en sıcağını yaşıyorum , sanırım senin sevgine layık olamadım kendimi hiçbir zaman affetmeyeceğim yine kar yağıyor defterime birkaç satır yazı yazıyorum ,bu acı ne zaman dinecek bilemiyorum bilinmezlikler diyarından yürüyorum yürüyorum ama nereye kadar ,bazen bu acılardan kurtulmak için intiharı bile göze alıyorum ,ama düşünüyorum sana kavuşa bilmek olduğunu anlayınca vaz geçiyorum intiharda çare değildi çünkü sana kavuşayım derken ,sen cennetten ben ise cehennemde olacağım sana kavuşa bilmek için intihar dahi etmiyorum ,sonu sana kavuşa bilmek olduktan sonra bu acıları seve seve çekerim beni anlıyor musun bir tanem
MEHMET ÇİFTLİKLİ
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.