AŞKLARIN EN GÜZELİ
AŞKLARIN EN GÜZELİ
Ben seni küçücük yüreğimle kocaman sevdim.Seni severken dünyayı da sevdim ,insanları da..Kendime bile dar gelirken hayat sana olan aşkımdan dolayı tüm yaratılanları sevgiyle kucaklamayı bir görev bildim...En kızgın en çaresiz anlarımda bile seni düşünmek yetti bana...
İçimdeki sevinç gözlerime ışık oldu.Yüreğim yerinden fırlayacakmış gibi attı.Ruhum hiç tanımadığı hazları tattı.Dilim ismini söyleyerek lüzumsuz lakırdıları yuttu.Beni böylesine sana yaklaştıran senin sevgindi.Sana olan aşkımdı.Sana hayranlığımın sebebiydi.Beni güçlü kıldı senin sevgin.Aşamayacağım her zorlukta ismini andım.Hayatın anahtarını bana bahşetti güzel isimlerin.Menzil sendin.Ben o menzile ulaşmak için senin rızanla yürüyordum.Sana ulaşmamı engelleyecek her setin önünde dualarla , tevbelerle sana yalvardım, seni sevdiğimi söyledim.Senden korktuğumu söyledim.Ruhumu genişletmeni istedim.Ruhum sonsuza yelken açtı...
Ben dört mevsim baharı yaşadım seninle.Karanfiller gibi açtın yüreğimde.Gök kuşağı gibi renkler zinciri oluştu muhayyilemde...Taze bir yaprak gibi titredi benliğim...Denize tutkundum.Deryalarda bereketini ve hikmetlerini aradım.
Ben seni Küçücük bir yürekle kocaman sevdim.Resulünü kendime rehber bildim.Aşkınla yanan bir sefilim.Kitabını baş ucu kitabı bildim.Emirlerin başım üzerine taç dizdim.Bu hayatı bana sen bağışladın, noktalarken de senin rızanla hemdem et.Dünyada sarayları önemsemedim.Bana bahşedeceklerin lütfu da gizli.Tahtımı senden diliyorum.Bahtımda olduğu gibi...Sevgi ile bak bu aşığın yüzüne...Çirkin lakırdılar katma hiç sözüme...Yüce Nurundan bir ışık ver özüme...
Sana büyük bir aşk ile bağlandım Rabb’im!..Sevdiklerini sevdim...Rızanı yeğledim her dem.Varlığımı yoluna adadım.Rızan olan meşgalelerle hemdem et beni...Resulünü rehber tayin ettim kendime...Kur’an ahlakıyle ahlaklanmayı nasip et...Senin yolun Doğrudur hiç şüphesiz.Eğri yollara saptırma Rabbim!...Nefsimi hayatıma hakim kılma...
Sana olan aşkım bende ne gurur bıraktı ne de hırs...Tek amacım sana, dosdoğru sana ulaşmak...Şeytanın oklarıyla vurulmadan...
Aşkların en güzeli senin aşkın...bırakma bu kulunu darda , şaşkın.Özüm seninle çağlar.Gözüm sen için ağlar.Sana olan hasrete dayanamaz ne ölüler, ne sağlar.
YORUMLAR
Emine Hanım; maşaallah güçlü kaleminizle her gönülde çiçek açacak sevgi bahçeleri oluşturmuşsunuz. Hele bu bahçelerin mevcudu ve çiçekleri O'nlar olunca; inşaallah kokusu ve nezahati her gönlü saracak,pek çok yaraya merhem olacaktır. Böyle, gönlün de tabibi olabilenlere ne mutlu. Böyle aşka canlar kurban olsun. Muhabbetle, sevgi ve saygılarla...(Aksakal)
Aşkın kaynağına gitmek sonsuz bir ödülümüz.
Zaten ervahı alemde açılmıştı bizim gülümüz
Dünya alemine gelince soldurdular gülümüz
Nüfüsumuz olsada milyarlar yaşayan ölüyüz
m kararmış
Teşekkürler can yüreğiniz aslına vuslat eylesin selam ve saygılarımla