Sevdamsın...
Gidişinin ardından yıllar geçmişti ve ben dönmeni beklemekten seni görmeyi umud etmekten hayal kırıklıklarından yorgun düştüğüm günlerdeydim... senden sonrası olmuştu bir sürü kişi girmişti hayatıma hepsini seni sevdiğim gibi yürekten sevmeye çalıştım ve ayrılıklardan sonra acı çekmek... olmuyordu sol yanımda bir senin sızın kalıyordu... sanki senden sonrası olmamış gibi.. ardından kötü tek bir söz edemedim gözlerim doluyodu anlatırken ve zaten artık anlatmıyordum seni... nazar diyordum.. çok anlattım diyordum seni tanımayanlara bile seni anlatmak seni tanıyanlardan hiç bahsetmiyim! leyla ile mecnun, ferhat ile şirin gibi hani onların aşklarını düşününce...dağ taş bile duymuştu aşklarını... demekki aşk bu kadar dile gelince, yüreği delip geçiyordu yari de alıp gidiyordu bu diyardan... aşk küsüyordu belki aşkı bırakıp kişiye sevdalanmalara... Dönüşünün ardından haftalar geçmişti yüreğim ılık bir baharı yaşıyordu sanki... içten bir gülümseme ve gözlerim yine ışıl ışıl... eskisi gibi mi bilmiyorum çocuktum o zaman gidişinle yok olmuştu bu beden yeni yeni toparlandım ve sen kalan yaralarımı sarmayamı..? kıyamadığımsın sen benim ilk ve tek sevdamsın...
Geçmişi düşünürsem silip atmam gerek seni...
düşünmesem yeni bir elveda.. olacak şey değildi...
ölüme kadar sonsuza kadar yanımda olmalıydın...
ikinci bir darbe vur öldür daha iyi...
bil ki yaşamam
ikinci kez kaybedemem kendimi istemiyorum düşünmek bunları...
ama sen bilmiyorum sevdiğim
bırakmak istemiyorum hiç
yıllar sonra bulmuşken seni
sende idtiyorken üstelik
geçmişi düşünüp yıkmak düşleri
ikinci bir veda yıkık bir yürek yaşayamamki...
seni seviyorum seni seviyorum seni seviyorum
nedensiz sebepsiz herşeye rağmen seviyorum
camdan bir gülmüşüm gibi üzerime titremeni kırmamak için incitmemek için çabalrını..
başımı omzuna yasladığımda hissettiğim güveni huzuru...
seni özledim
yüreğini
...