- 862 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
Hoşçakal Sevgili
Gidiyorsun öyle mi? Oysa bir yıldır seni nasılda hasretle bekledim biliyor musun?
İnan seninleyken ne susuzluk gelirdi aklıma cehennem ateşinde, ne aş düşünürdüm bin yıllık açlık ertesinde.
Seninleyken seni öyle kana kana içiyordum ki, içim sen dışım sen oluyordun. Ve öyle alışıyordum ki sana, akşam vakti gelip de ayrılık şart oldumu içim tarifsiz acılar otağı oluyordu. Lakin sabrediyordum! Biliyordum ki her seher vakti vuslattı seninle.
Fakat şu an tarifsiz elemler içindeyim. Birkaç gün sonra artık beni tamamen terk edeceksin. Ve ben şimdiden ağlıyorum sensiz geçecek aylarıma. Seninle nasılda adam gibi adam oluvermiştim şu bir ayın içinde.. Merhamet kapılarım nasılda ardına kadar açılmıştı... Geceleri aşkınla kalkıp nasılda yazmıştım o edebi sözleri senli mısralara…
Ben, seni düşündüğümde; her şeyi düşünüyordum.. İnsanları..çiçekleri..açları..kainatı..Yaratıcıyı.. Ve Yaratıcının o muhteşemliğini..
Bak be sevgili! Sen nelere kadirmişsin. Beni nasıl dünyevi duygulardan, hırslardan arındırıp, mana denizlerine daldırmışsın. Her inançtaki kul bir günde olsa mutlak sana sevgili olmalı. Hiç hissetmediği duygulara koşmalı..o duyguları kalbinde hissedip coşmalı..ağlamalı, hem de hiç ağlamadığı kadar ağlayıp o nurlu gözyaşıyla arınmalı. Gaflet uykularından uyanıp, cennet düşlere
sürgün olmalı.
Ben ancak seninleyken kendimi bildim. Kendimi gördüm. Ne için var edildiğimin gizini çözdüm.
O yüzden yalvarırım gitme ey sevgili.. Ve gittiğinde de sadece bir aylığına geri dönme sakın! Dönüşünün dönüşü olmasın. Hep bende kal. Kal ki ben de hep ben de kalayım….
Ne kadar sızlansam da gideceğin kutsal kitap da bile yazıyor. Ama sen vefalısın, yine geleceksin biliyorum. Seni özlemle bekleyecek kalbim seni görmeye bir daha vefa etmeyecek bile olsa, gelip başka gönüllere yine sevgili olacaksın.
Hakkını şimdiden helal et ey sevgili.
Umarım misafirliğinde değerini bilmiş, hakkını vermişimdir.
Hoşça kal evimi barkımı nurlandıran
Hoşça kal ey sevgili Ramazan….
YORUMLAR
Geç kaldım, ama yakaladım...Kutluyorum güzel duygularınızdan dolayı. İlk satırda Ramazan'a yazıldığını anladım nedense. Öylesi sözler ancak Ramazana yazılır çünkü...
Allah tekrarına nasip etsin. Ve dilerim Ramazanlara biziler kadar değer veren bir nesil yetiştirebiliriz. Yoksa bu ibadet de yok olup gidecek.
Saygılarmla
Mustafa Sakarya
Yazılarınızı okumak keyif veriyor, her zaman. Her okuyuşta heybem dolu ayrılıyorum sayfanızdan.
"Dönüşünün dönüşü olmasın"
Saygılar Mustafa Bey.
Mustafa Sakarya
Şiiri nesir gibi yazmış bu sefer mustafa... sevgilinin sadece karşı cinsten olmuyacağını da öğretmiş bizlere...
Güle güle gitsin yine gelsin... Ölmezsek seneye daha da sıcaklarda gelecek. Hoş geldi sefa geldi... Güzellik zorda değilmi...?
Gözlerinden öpüyorum Mustafam...
Mustafa Sakarya
nice dönüşlere olsun temennileriniz.
finali çok güzel yakalamışsınız, yürekten kutluyorum.
saygı ve selamlar.
Mustafa Sakarya
Huzura ermiş bir gönlün mutlu serzenişlerini okudum.Rabbim kabul buyursun, tekrarına sağ ve salim eriştirsin inaallah.
Usta kalem her satırdan kendini belli ediyor, tebrikler, selam saygılar.
Mustafa Sakarya
Çok güzeldii:) Bir an için sevda mektubu sandım baştan. Sona gelince, unutmadığım fakat ilahi hakikati hatırladım. Çok güzeldi değerli arkadaşım. Bir yıl sonra Allah tekrar kavuşturur inşallah. On bir ayın sultanına. Tebriklerimle
Mustafa Sakarya
Hoşça kal evimi barkımı nurlandıran
Hoşça kal ey sevgili Ramazan….
harikasın......sakarya.....harika..
Mustafa Sakarya
Dinimizin gereklerini yerine getirmiş olmanın huzuru vardı satırlarınızda.. Allah yeniden bugünleri göstermek nasip eder inşallah. Harika bir yazıydı. Kutlarım. Şimdiden Bayramınız kutlu olsun. Saygılarımla..
AYSEL AKSÜMER tarafından 9/6/2010 9:41:40 AM zamanında düzenlenmiştir.