- 1151 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
PORTRE
Bir resimle baslayıp , bir nefretle bitiyor bu hikaye.
Amacı kullanmak değildi kızın ,anlamamıstı sadece ,farkında değildi ki..Çok seceneği vardı ama mutlu olableceği o küçük ihtimali görememişti sadece .Yeni tanımıştı onu ve onunla birlikte daha bir sürüsünü .
O partiye gittikleri ilk dakika bütün gözler kızın üstündeydi ,farkındaydı .Hersey güzeldi ,içkiler ,mezeler ,muhabbetler ,kaçamak bakışlar ,müzik ,dans..Gecenin büyük bir bombayla biteceğini anlaması imkansızdı .Belki herkesi baştan çıkarabilirdi o gece bütün ihtişamıyla ve öylede yaptı.Ama gözden kaçırdığı bir sey vardı ,biri vardı.Gec bittiğinde bir yerde sızıp kalmıştı ,kalktığında herks gitmişti ama onu eve bırakacak biri vardı hala orda.Gözden kaçırdığı biri ,umursamadan kabul etti bu teklifi .Evin önüne geldiklerinde çocugun agzından iki kelime cıktı sadece yol boyunca susmustu oysa ki .Ben seni..!dedi ve sustu .Kız umursamaz tavrıyla yine sadece sagol dedi ve gitti.
Çocuk o geceden sonra ,kalın anlamlı çizgilerle ölümsüzleştirdi herseyi .Ama içinde hissettiği tek şey nefretti ,hiç tahmin edemeyeceği kadar büyük bir nefret bütün vücudunu sarmıştı .Belki de hiç durmadı yaşlar ,kim bilir..’Bir bakış bile yeterken herşeyi anlatmaya kalbimizi dolduran duygular kalbimizde kaldı’.
Sonuc mu istiyorsunuz!Kız her gece onun nefretini tam boğazında hissediyor çünkü o bütün umursamazlığı yüzünden hayatının en büyük bekçisini Askını kaybetti.