- 1408 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
YENİ EĞİTİM ÖĞRETİM YILI BAŞLARKEN
Yeni eğitim-öğretim dönemi başladı. Bu yılda başarılı olmak için, canla başla çalışmalıyız. Veli, öğretmen, öğrenci ve idareci arasında en güzel bir şekilde işbirliği oluşturulmalıdır.
Ailelerin, geleceğimizin mirasçısı olan çocuklarımıza evde kazandırdıkları aile eğitimiyle, okulda kazandırılacak, okul eğitimini kolaylaştıracağı bilinmelidir. Tek başına okul eğitimi eksik kalmaktadır. Onun için çocuklarımızın okulda kazandıklarının devamlı olabilmesi için, ailenin de çocuğun takipçisi olması gerekmektedir. Her zaman onun takipçisi olunursa ve devamlı yanında olduğunuzu hissederse çocuk, mutlaka her zorluğu yenecek ve her türlü kalıcı güzelliğe ulaşacaktır. Yeter ki, çocuklarımıza her zaman gerçekten sahip çıkalım.
Hiç kuşku yoktur ki, eğitimin yapıldığı, öğretimin sunulduğu yerler okullardır. Aileden alınan ve okullara teslim edilen yavruları yetiştiren öğretmenlerde onlara, aileyi sevdirecek, vatan, millet, bayrak, din, dil ve insan sevgisini dolduracak, birlik beraberlik duygusunu kazandıracak, sevgi ve saygı bilincini geliştirecek, demokrasi anlayışını pekiştirecek, mutluluk ve huzur ortamını oluşturacak bilgili, becerikli, gayretli, görgülü ve çalışkan bireyler yetiştirecek bilinçte ve çabada içerisinde olduğu bilinmektedir.
Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün öğretmenlere “Yeni nesil sizin eseriniz olacaktır” söylediğini öğretmenler bilmektedir ve gereğini yerine getirme gayretindedir de. Yeter ki, siz öğrencilerinde, öğretmenlerinizden aldığınız ve öğrendiğiniz bilgi, görgü, ilke ve idealler doğrultusunda yarınlarınızın daha güzel, ufuklarınızın daha aydınlık, istikbalinizin daha parlak olacağına inanınız ve inancınızı her zaman muhafaza ediniz ve koruyunuz.
Hiç şüphesiz her şeyden önce kişilikli ve şuurlu, kendi kendimize yeterli olmamızı sağlayan, bizi biz yapan, iyi bir insan, iyi bir vatandaş eden, en önemli etken eğitimdir. Bireylerin sağlıklı ilişkiler kurabilmesi, milli kültürümüzün iyi bir temsilcisi, toplumumuzun onurlu ve çalışkan bir üyesi olabilmesi, milli değerlerimizi, insani ideallerimizi, devletimizi, milletimizi ve Cumhuriyetimizi ayakta tutacak ve geleceğe taşıyacak olması da ancak kaliteli bir öğretimle mümkündür.
Eğitim-öğretim konusunda, velilerimiz öğrencilere her türlü desteği sağlamalı, öğretmenlerle de görüşerek, gelişimlerinde bilgiler alarak çocuklarının sıkı takipçisi olmalıdır. Öğretmenlerde, daha iyi, daha güzel, daha başarılı eğitim-öğretim için her türlü fedakârlığı bu öğretim yılında da şüphesiz gösterecektir. Öğrencilerde, gereğini yerine getirmelidir…
Başarı dolu, eğitim öğretim yılı tamamlanması dileklerimle.
Cemalettin GÜRPINAR
YORUMLAR
CemalettinGÜRPINAR
CemalettinGÜRPINAR
EMEĞİNİZE SAĞLIK HOCAM.
BU VESİLE İLE DEĞERLİ KAYMAKAMIMIZ SAYIN ŞAHİN ARSAL BEYİ DE ANMIŞ OLALIM.
ALACAYA ÇOK HİZMETLERİ OLDU.
KÜLTÜRLE, SANATLA ÇOK İLGİLENDİ.
EĞİTİME YÜZ VE YÜREK UZATTI.
KENDİSİLERİNE BURADAN BU YAZINIZ VESİLESİYLE BİR KERE DAHA TÜKENMEZ SAYGILARIMI İLETİYORUM.
VEFALI OLMAK SİZE YAKIŞIYOR.
TEBRİKLER.
TEŞEKKÜRLER.