.......
......
YORUMLAR
Ben hiç bir zaman kendi adıma burayı yani edebiyat defterini sanal alem olarak görmedim ve görenlere de hep tepki gösterdim. Çünü gerçek yaşamımızda nasılsak buarad da aynıyız. Gerçeğiz, insanız, duyguluyoz ve bu özeliklerimiz de burada olmamıza neden oluyor.
Yazınıız okrken inanın çok duygulandım. Bir an kendim bu telefon konuşmalarını yapıyormulum gibi hissedip yüreğimin güm güm attığını duydum. Çünkü gerçekten kocaman bir aileye sahip olmak ve bu alenin içinde küçük de olsa bir yer bulabilmek hepimiz için çok değerli.
Evet büyük bir acı yaşadık. Hikmet abiyi yedi yıldır tanıyorum. İlk şiir yolculuğumda, yaptığı analizlerle yolumu aydınlatan dostarimden birtanesi idi. Ve ben de sizler gibi hayatım boyunca unutmayacağım.
Hikmet abinin mekanı cennet olsun. Biz sevenlerinin, ailesinin başı sağolsun. Teşekkür ederim paylaşımınız için. Saygılar
Hikmet Esen beyefendinin vefatını Ansızının sayfasında görüp okumuştum.Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun.İlgilenip cenazeye katılan, bizlere bu yazıyı sunup anlatan sizlere de çok teşekkürler.
Ani vefatlar her zaman çok acıdır.
Ailesinin, tüm sevenlerinin, edebiyat defterinin başı sağ olsun, saygılar.
kim demiş sanal alem diye.....yapılanlara bak......bu beklenmedik acıyı yüreğinde duyan insanları.bu eşsiz sitede..buluşturduğu için....sevgili ansızına minnettarız.... hepimizi temsilen muğladan katılan iki dost toprağımsın..hasan ve....hikmet özkul.....canciğer dostlar izmir toplantısında tanıdığım nadide bir kişilik......nesli tükenmiş bir arkadaş türü yozgatta beraber olduğum harika insan hikmet gardaşım....ankaradan organize eden sitenin arı beyi toynak....sizler iyiki varsınız.......allah sizlerden razı olsun....ölen kardeşimizin ruhu şadolsun geride kalanlara rabbim sabırlar versin....er geç ilahi adaletin tecelli edeceği gerçeğinde bir iki satırla anılmak musalladan mezara kadar taşınmak cemaatında bu siteden bir kaç kişinin olmasını nasip etsin....paranın bir araç olduğunu.....emeğin dostlar için seve seve karşılıksız yapılacağını..bizlere gösteren iki eşsiz kişiyi ve büyük toynağı.....huzurlarınızda gözlerinden öpüyor.....ayakta alkışlıyorum....
bir futbol maçı gibi
uzatmada yaşamlar
mevsimler kışa döndü
unutuldu baharlar
renkler siyah beyazdı
yerini gri aldı
yaşa kalan günleri
uzatmada azaldı.......(((sevgili toynak......dostluğun......ahdı vefanın adresisin......bunu bil gardaşım saygılar))))