ANLATIRMISINIZ
Anlamıyorum.Neden insan sevmediği halde seviyorum der.Seviyorum diyerek söylenen yalanın insana kazandıracağı nedir?Bütün hücreleriyle bir kalbi buna inandırdıktan sonra aksini yüzüne vurmak,kişiye ne kazandırır.Ya da tam tersi gerçeği söylese nesi eksilir.Bir adam neden hareketleri aksini bağırırken hala "bekle" sinyalleri verir.Neden hala yinede elinde tutmak ister,yalanlarıyla bahaneleriyle bezdirdiği yüreği.
Kararsızlık mı?İyide neyin kararıdır ki verilecek olan .İnsan sevip sevmediğine karar vermez ki.Kendisine aşıkmıyım diye sormaz ki.Sorar mı yoksa.Yoksa ben bu yaşıma kadar boş beleş şeylere mi inanmışım.Fazla mı başı boş bırakmışım hislerimi İlla da hesaplı mı ilerlemek lazımmış.Tüh o zaman.
Gerçekleri duymak mı daha ağırdrı yoksa söylemek mi?İnsana neden yalan söylemek daha kolay gelir.Sanane kardeşim,söylediğin ne yaşarsa yaşasın.Sana ne!Yalanların daha mı mutlu edecek sanki.Başı göğe mi erecek yani.
Üç günlük dünyada neden ömrümden, hislerimden, inancımdan çaldınız.Gerçekleri bilmek isteycek kadar yürekli olduktan sonra ben, siz neden söylemeye cesaret edemeyecek kadar korkak,yüreksiz ve aciz olmayı tercih ettiniz.
Lütfen!
Anlatımısınz.
Nedir derdiniz?
Gerçeklere husumetiniz ne zamana dayanır ve ben bu hesaplaşmanın neresindeyim.Nedir benden tahsil etmek istediğiniz?
Ve
Benimle alıp veremediğiniz ne var?
Nedendir azimle gölge etmek isteyişiniz.
Ben ısrarla herhangi bir ihsan istemezken sizden.
Neden?
Sevgi kadar güzel birşeyi , yalanlarızla çirkinleştirmekte bu denli inatçısınız?
Anlatırmısınız!...
YORUMLAR
haklısın yürekli dostum...sevgiyi haketmeyenlerin çoğaldığı bir toplumda anlatılcak o kadar çok şey biriktiki yürekte...
tamam! herşeyi çirkinleştiriyorsunuzda sevgiye dokunmayın be!
yürekten saygımla...tam puan.../dostça..emre onbey
emre_onbey tarafından 9/29/2007 6:38:21 PM zamanında düzenlenmiştir.