YORUMLAR
kandil niyetine harika bir yazıydı...mübarek olsun...insanlığa hayırlara vesile olmasını dilerim...selamlar...
Davidoff
Sizlerin de KANDİLİ MÜBAREK OLMASI DİLEKLERİMLE.
Davidoff
Senin de KANDİLİN MÜBAREK OLSUN,daha nice kandillere SAĞLIK ve MUTLULUKLA.
ŞİMDİDEN İYİ BAYRAMLAR DİLEKLERİMLE.
HEPİNİZİN.....Kurdun hatta kuşun bile KANDİLİNİN MÜBAREK OLMASI DİLEKLERİMLE.
Ne kadar güzel bir yazi.
Sizinde Kadir geceniz mübarek olsun Allah bütün dualarinizi kabul etsin insallah.
Hatta kurdu kusu düsünenin kalbi zaten bir baska nur icindedir.
Yazdiginiz her bir kelime bin sevabiniz olsun.
Yüreginize saglik
Sevgilerimle
Davidoff
SAĞOLUN...SİZİN DE GÖNLÜNÜZDE Kİ NE MURAD VARSA O OLSUN.
SEVGİYLE KALIN.
İnananlar ve bilenler için çok güzel bir hatırlatma.Ne mutlu ki layıkı vechile idrak edebilenlere ve yaşayabilenlere.Bin aydan daha hayırlı bir gece olan Kadir gecesi başta islam alemine ve giderek tüm insanlığa hayırlara vesile olur inşallah.
Bu güzel yazıyı yazan dost insandan da Allah razı olsun diyor, kutluyorum onu.
Kadir geceniz mübarek olsun.
Selam, sevgi ve saygılarımla.
Davidoff
SİZİN DE KADİR GECENİZ MÜBAREK OLSUN.
ESEN KALINIZ.
Davidoff mükemmel bir yazıydı. Hepimizin Kadir Gecesi kutlu olsun. Allah dileklerimizi kabul etsin, varsa günahlarımızı affetsin.. Sevgilerimle..
Davidoff
Sizin de KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN.
SEVGİLERİMLE.