AŞKIN KOKUSU YAYILINCA
Ö NCELİKLE SİZ DEĞERLİ EDEBİYAT DEFTERİ OKUYUCULARINA ENİÇTEN MERHABALAR ........NEZAMAN YAZI YAZMAK İÇİN ŞU BOŞ BELGEYİ AÇSAM,İLK YAZMAK İSTEDİĞİM SÖZCÜK "AŞK"OLUYOR DÜNYA ÜZERİNDE DAHA GÜZEL BİR DUYGU VAR MI?
İNSAN AŞIK OLUNCA HERŞEY NEKADAR DEĞİŞİYOR.TUHAF DEĞİL Mİ? GÜNEŞİN,DENİZİN RENGİ DAHA CANLI GÖRÜNÜYOR GÖZÜMÜZE SABAH UYANMAK,GECE UYUMAMAK,HEP ONU DÜŞÜNMEK AŞKIN İLK HALLERİ NE GÜZEL ...BENİM BU HATIRAM DAHA BİTMEDİ YARIN AKŞAM
SAYFAMA DÖKECEĞİMUMARIM BEĞENİRSİNİZ ...
GECEN BİR GÜN AKŞAM ÜZERİ DIŞARI CIKMAK İÇİN TAKSİ BEKLİYORDUM YAN APARTMANIN ÖNÜNDE BEYAZ,İYİ MARKA ARABA DURDU İÇİNDE YAKIŞIKLI SAYILABİLECEK YAKIŞIKLI DELİKANLI VARDI.CEP TELEFONU CIKARDI,BİR NUMARA ÇEVİRDİ.KONUŞMADAN KAPATTI BİR KAÇ DAKİKA SONRA APRTMANIN KAPISI ACILDI.DIŞARIYA UZUN BOYLU BİR GENÇ KIZ ÇIKTI.PRFÜMÜNÜN KOKUSU BANA ULAŞTI.MAKYAJ BİRAZ ABARTILIYDI.SANIRIM BİR KAÇ BULUŞMALARI OLDUĞUNU DÜŞÜNDÜM........................
DELİKANLI KAFASINI CEVİRİP BAHCEDE ONA YÜREYEN KIZA BAKTI VE GÜLÜMSEDİĞİNİ GÖRDÜM KIZDA MERHABA DER GİBİ ONA GÜLÜMSEDİ KIZ DELİKANLININ GÖRÜŞ ALANINDAN CIKIP ARABANIN ARKASINDAN DOLAŞIP SAĞ KAPIYA DÖNÜYORDU Kİ TAM O SIRADA YÜZÜNDE GARİP BİR GÜLÜMSEME BELİRDİ O GÜLÜMSEMEYİ BİLİYORUM.HANİ İÇİNİZ İÇİNİZE SIĞMAZ KALBİNİZ AĞZINIZA GELİR.KALB ATIŞLARINIZ KULAKLARINIZDA DUYMAYA BAŞLAR,SADECE BİR KAÇ SANİYE İÇİNİZDE BİR ŞEY PATLIYACAK MIŞ GİBİ HİSSEDERSİNİZ,MUTLULUK VE HEYECANINIZIN BİRLEŞİMİ O GÜLÜMSEME ,,,KIZ KAPIYA YAKLAŞTI Kİ O AN GÖZ GÖZE GELDİK VE KENDİNİ YAKALANMIŞ HİSSEDİYORDU HEMEN KAFASINI ÇEVİRDİ.DELİKANLIYLA TOKALAŞIP ÖPÜŞTÜLER.ARABA HAREKET ETTİ .GÖZDEN KAYBOLDULAR............................AHHHH O GÜZEL FLÖRT ZAMANLARI İKİSİNİNDE GÖZLERİ PARLIYORDU GÜZEL BİR GECE GECİRMELERİNİ TEMENNİ EDİYORDUM TAKSİ GELDİ KENDİ YOLUMA KOYULDUM.YOL BUYUNCA O ÇİFTTİ DÜŞÜNDÜM.KIZIN KAÇ SAAT ÖNCE HAZIRLANMAYA BAŞLADIĞINI YATAĞIN ÜZERİNDE ASKLARIN VE KIYAFETLERİNİN OLDUĞUNU MAKYAJ MALZEMELERİNİN DAĞINIK OLDUĞUNU TAKI KUTULARININ KARIŞTIĞINI HERKESEYAKIN VE TANIDIK GELEN BU RESİM ASLINDA AŞKIN AYAK SESİ GİBİDİR................
AŞK HENÜZ GELMEDEN İNSANI BU HALE SOKAR AŞKI OLMA İHTİMALİ İNSANI MUTLU KILAR.YOL BOYUNCA BUNLARI DÜŞÜNDÜM..
BİRDEN FARK ETTİM Kİ BENDE GÜLÜMSÜ YORUM....
İŞTE BUYÜZDEN BEN AŞKI AŞIK OLMAYI SEVİYORUM.....,AŞKIN HAYATIMIN TAMORTASINDA DURMASI GEREKMİYOR.DIŞARIDA SEVEN BİRİLERİNİN OLDUĞUNU BİLMEK BENİ OLDUKCA MUTLU EDİYOR.
AŞKIN KOKUSU ORTALIĞA YAYILDIĞINDA GÜLÜMSÜYORUM NEKADAR ÇOK İNSAN AŞK LA TANIŞIRSA BU DÜNYA OKADAR GÜZEL BİR YER OLACAK BU BENİM GERCEKTEN GÖRÜPTE UNUTAMADIĞIM BİT TATLI AKŞAM HOŞNUTLUĞU OLAN BİR ANIM UMARIM SİZDE OKUDUĞUNUZDA GÜLÜMSEYEBİLDİYSENİNZ NE MUTLU BANA
SAYGILAR
YORUMLAR
aşk başa gelince, akıl tatile çıkarmış derler..aşkın büyüsü kadar efsunlu ne vardır dünyada... cemal safi nin deyimiyle;
Kimsesizim hısmım da yok hasmım da
Görünmezim cismim de yok resmim de
Dil üzmezim tek hece var ismimde
Barınağım gönül denen yer benim...
aşk... üzerine ne yazılırsa yazılsın, kendini okutturur...ilk denemenizin aşk üzerine seçilmiş olması çok güzel.. hayırlara vesile olsun.. sağlıcakla kalaınız...
yasem
Evet askin gülümseten halini bende yakaladim... sizin genckizin geride kalmis odasini düslediginiz satirlarinizi okurken bende kendimi gülümserken yakaladim..bu müthis birsey illa insan kendisi yasadiginda güldürmez ask her yasanan güzel ask yüzde gülümseme olur.. yazinizi büyük bir hazla okudum devamini bekliyorum ...sevgi ve saygilarimla...HüZüNKiZ....
evet var ... aşk sadece kısıtlı duygular anlamona sığmıyor...
kişiler kendi merhametince aşkı tadyor.... siz mesela ; karşı cinsinize duyduğunuz aşkı , hiç bir çiçeğe, böceğe,
karıncaya veya yeşile duydunuzmu? ya okyanus mavisiü ya gök yüzünün bulutsuzluğu....
kabahatim varsa yorumda çok özr ...
aşkı yaşayın ... fakat yaşatarak....
saygılarımla
karan
yasem
İnşallah yarın akşam uzun uzun yazarsınız da bizler de okuruz.Selamlar...