- 1002 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
ALLAH RAHMET EYLESİN
uzun zaman oldu aslında Aziz Nesin öleli,Allahrahmet etsin.Neden Aziz nesine rahmet dileyerek başladım,hemen konuya gireyim,zamanında BU MİLLETİN YÜZDE BİLMEM KAÇI aptal demiştide ayağa kalkmıştı millet.Yıllar sonrasında anlaşıldı ki eksik tesbit koymuş. Belki de kasıtlı eksik söyledi;öyle ya % 47 deseydi adam linç edilmezmiydi.Şimdi bizler kendi kendimize teşhisler koyarak rakamlar veriyoruz.Ha bana soruyorsanız hangi oranda olduğumu ,tabi ki azınlıklardanım bende...:)) Diyeceksinizki işinmi yok senin aptallık oranı ile uğraşıyorsun diye, evet esaslı bir işim yok,işsizlerdenim bende...
Güzel vatanımda önümüze konan senaryolara bakıyorum da bize diyorlar ki EVET SİZ APTALSINIZ BİZ NE ÖNÜNÜZE KOYARSAK ONA İNANCAKSINIZ.
1- Önce ergenekon davaları çıktı,sağcısı solcusu ergenekoncu.(Ajdar ın derhal buna şarkı yazması lazım.)Örgüt var eylem ve suçları yok ama...İki kutup var ya pkk lısın yada ergenekoncu.ve davaları uzun uzun devam edecek bizde seyredip,önümüze atılan senaryolara vay be diyeceğiz.
2- Balyoz adı altında TSK ve generaller yıpratılıyor.Adamlar ihitilal yapacak,cami bombalıyacak ve jetler düşürülecek.(Kargalar gülüyor)Önce kanun çıkardılar asker sivil mahkemerde yargılansın diye ,ardından paşalara saldırdılar. İki paşayı tanıyorum biri
Şükrü SARIIŞIK diğeri Engin ALAN her ikiside Terörle mücadele bulunmuş komutanlar
Şimdi balyozcu olmuşlar.
Çok ilginç olanı şu: Terörle mücadelede etkili olanlar suçlu şimdi.Daha da ilginci mehmet ali şahin (bakan)diyorki Milletimizin başı sağolsun demek yetmiyor,tsk detaylı açıklama yapmalı diyor.
Ne desin Tsk kumandanları,teslim olan ve tahrik dolu açıklamar yapan teröristlere,devlet ne yaptı mı desin ...Bunlara yandaşlık yapan siyasi partililerle ilgili birşey yapılmıyormu desinler....Sırrı sakık (devletten maaş alan vekil)ahmet türk e atılan yumruğun hesabını soracağız dedi ve sordu iki polis şehit...asıl amaç şu tsk yı yıpratarak halkın gözünde küçük düşürmek, ve terörle mücadelede başarısız göstermek..Dünyaya karşı zafer kazanan ordumuz nasıl başarısız olur hemde tammmm 30 yıl boyunca..
Değinmeden geçemeyeceğim,mesut barzami gelmişti (KAK kardeş demek miş )hatta arka fona konacak bayrak bulamadılar, hangi bayrağı koysalardı,IRAK bayrağını yoksa kürt yönetim bayrağınımı.Irak devletinin teröristi değilmiydi mesut,şimdi bölgesel başkanı...Aynı modeli bizde uygulamak istiyorlar,hükümet bu işe çanak tutuyor...
Alıştıra alıştıra yapacaklar,sindire sindire ve bizde kabulleneceğiz.Analar ağlamasın falan edebiyatı da ayrıca sıktı...Hainlerin anası ağlasın kardeşim,hainle boğuşanın anası ağlamaz.Anaları ağlatan iktidardır.
YORUMLAR
Dogru söylemis Aziz Nesin.
Belki de dediginiz gibi eksik söylemis.
Egitime dayali olarak kurulan düzenler ile henüz cehaleti asamamis devletlerin düzeni hakkinda cokca söze gerek yok.
Hersey ortada.
Tesekkürler
Saygilar
Ezginin Günlüğü
"Bu site itiraflar sitesi değil ,edebi yazıları paylaşım yeri,bence yazı yazacağın yeri doğru belirleyin. " Size sizin sözlerinizle karşılık vermek en iyisi.
İnsanları aptal katagorisine sokmak ne haddinize!
Siyasi yazı yazmak yasaktır ayrıca.
aynur engindeniz tarafından 9/5/2010 12:37:55 PM zamanında düzenlenmiştir.