- 834 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
ÜNİVERSİTELİSİN...
Biliyorum beyaz gülüm bu sefer belli ki iyice hazırsın ayrılığa.Tamam öyle olsun,,herşey senin dilediğin gibi...Git,git ama beni bana bırak olurmu?Ben yapamadım ayrı kalmayı umarım sen başarırsın.Biliyormusun asker ocağında terkedilenlere bende katıldım senın sayen de.Ama olsun senden geldi ya bütün acılar başımın tacıdır...Merak ediyorum beyaz gülüm!!!Ayrıldıktan sonra silebilecekmisin sokağınızda ki ayak izlerimi ? Yüreğime yazdım dediğin adımı silebilecekmisin kalbinden ? Kokumu , öpüşlerimi , sevmelerimi ve gözlerinde kaybolmalarımı unutabilecekmisin.İşte bütün bunları ben yapamadım umarım sen yapabilirsin...Gerçi üniversiteli oldun sen beyaz gülüm yaparsın.Her türlü ortamın kucağına ve tuzağına düştün ACIYORUM SANA...Baksana 4,5 yılımızı sanki bir çırpıda unutmuş gibi gösteriyor senin bana REŞAT diye hitap edişin... ;(.Hatırlarmısın sen benim erkeğimsin ben de senin karınım derdin...Ne oldu yoksa unutturdu mu üniversite bütün bu sözlerini? Nedersin beyaz gülüm sence bu ayrılık bize hiç yakıştı mı?Tamam herşey dediğin gibi dilediğin gibi olsun...Gün gelir karşılaşırız merak etme sen.Yanın da ellerin den tutup beline sarıldığın bir aşkınla...Merak ediyorum yeni aşkınıda telefonuna VAZGEÇİLMEZİM diyemi kaydedeceksin?ona da sen benim canımsın ben senden ayrılamam diyecekmisin?Ve sen benim kocamsın bende sennın karınım diyebilecekmisin?Dersin be beyaz gülüm dersin...çünkü sen koskoca bir üniversitelisin...Zaman neyi değiştirir hayatım da bilemem ama benim yapacağım seylerin başında yarım kalan düşlerimi,, umutlarımı sonlandırmak olacak.YOKLUĞUN DA KİMBİLİR BELKİ DE BU YÜREK...BİRGÜN SENSİZ BU ŞEHİRE KİMSEDEN HABERSİZ VEDA EDECEK....
Reşat karakaya
03.01.2007
YORUMLAR
İnsanlar elbette ki kararlarının ve sevgilerinin sahibi olmalı ve verdikleri sözleri tutmalıdır. Güzel bir yazıydı inşallah yerine ulaşır. Saygılarımla...