- 1171 Okunma
- 14 Yorum
- 0 Beğeni
Edebiyat Defteri- Kampanya
Çok Değerli Edebiyat Defteri dostları kısa bir süre önce sitemizde yayınladığım “Özel Edebiyat Lisesi 3” bölümünde bir kitap kampanyasından bahsetmiştim. O yazıdan sonra bir çok değerli arkadaşımız bu kutsal kampanyaya gönülden destek vermek istediklerini bildirdiler. Ve ben de o günden beri bu mukaddes görevi yerine getirebilmek için sürekli bir araştırmanın içine girdim. Yakınımda ve uzağımdaki dostlara haber göndererek gerçekten ihtiyaç sahibi bir okulun ismini belirlemeye çalıştım. Kısa süre sonra güzel haber Bolu’dan geldi.
Yine sitemizin değerli kalemlerinden Nermin Kaçar Hanım’ın aracılığıyla Bolu’da yeni açılan Yunus Emre ilköğretim okulunun Müdürü Sayın İrfan Özkan Bey’le irtibata geçtik. Kendileri, bizlere Okullarının yeni açıldığını kütüphanelerin acil şekilde kitaba ihtiyacı olduğunu, bu konuda daha önce bir kampanya düzenlendiğini ama sonuç vermediğini özellikle minik öğrencilerin buna çok üzüldüğünü söyledi. Eğer böyle bir kampanya aracılığıyla kendilerine kitap gönderilirse çok mutlu olacaklarını, kütüphane içinde oluşturulacak bir köşeye de “Edebiyat Defteri” adını vereceklerini söylediler.
Sanırım bu minik yürekleri mutlu etme görevi şimdi bize düşüyor. Sevgili Müdürümüzün bizden talep ettiği kitaplar özellikle çocuk romanları, yine çocuk edebiyatıyla ilgili yayınlar, M.E. B. lığının belirlediği 100 temel ve bu yayınların muadilleri, OKS, ÖSY giriş hazırlık, Nutuk, ansiklopedi, bilim dergileri vb. kısacası ilköğretimde okuyan çocuklarımıza hitap edecek, onların gelişimine katkı sağlayacak her türlü eser.
Kitaplar: Nermin Kaçar, Bolu Defterdarlığı Muhasebe Müdürlüğü. Bolu.
adresinde toplanıp, tasnif edilecek ve kaydı yapıldıktan sonra bir tutanakla Yunus Emre ilköğretim okuluna gönderilecek.
Daha sonraki yazıda bu kutsal kampanyaya destek veren sevgili dostların isimleri, Okulumuz Müdürü Sayın İrfan Özkan Bey ve minik öğrencilerin teşekkür mektuplarıyla, katkı sağladığımız kütüphanenin resimleri yayınlanacaktır.
Ayrıca bu yazı sevgili yöneticimiz Habip Bey’in de desteğiyle Kültür Sanat bölümünde yer alacak.
YORUMLAR
ELİMDEN NE GELİYORSA YAPACAĞIM.
ÖRNEK BİR ÇALIŞMA.DUYARLI YÜREK.KUTLARIM.SELAMLAR...
Mustafa Sakarya
güzel yazıların çıkınca duyduğum aynı heyecan devam ediyor ramazan ve sıcaklardan sonra kampanyayı başlatacaktık şimdide çok iyi oldu....bende hemen bu hayırlı iş için kolları sıvadımki sorma....mustafacığım....dünya klasiklerinden olursa onlarıda toplayalım....minikler büyümüyecekmi hazır ellerinde olsunlar.....ben hemen nermin hanımla ve seninle direk temasa geçeceğim....sevgiler......saygılar
Nermin Kaçar
Mustafa Sakarya
Mustafa Sakarya
Mustafa Sakarya
hayırlı bir çalışma ve hayırlı bir görevi üstlenmiş iki değerli yüreğimiz ve sitemizin yönetimi.
mutlaka desteklenmeli
inşallah istanbula geldiğimde kitapları alıp postalacağım . İmkan olursa Hollanda dan paket yapıp gönderirim.
Selam ve saygılar vatan yüreklerimize uzaklardan...
direnis tarafından 9/4/2010 3:51:00 PM zamanında düzenlenmiştir.
Mustafa Sakarya
Manen de olsa destekliyorum.
Yalnız bir ricam olacak, Okulun Müdüründen
Lütfen öğrencilerinize araştırmanın zevkini alabilecekleri ve kütüphaneye girmek için sebep oluşturabilecek güzel ödevler verin.
Baştan savma ödevlere imkan verecek yahut sınav koşuşturmacasının içinde vakit kalmadığı için kurulup kullanılmayan yerler olmasın kütüphaneler.
Mustafa Sakarya
İlköğretim, kitap sevgisinin aşılandığı bir dönem eminim ki çok faydalı olacaktır. Şahsınızda Habib Bey ve Nermin Hanıma da böyle bir hamlede bulunmanızdan dolayı tebriklerimi sunarım. Ben sonucun güzel olacağın inanıyorum. Miniklerin gözlerindeki ışıltıyı görmek için bile değer.. Şimdiden onlar için kitap araştırmaya başlamalı.. Tebrik ederim. Saygı ve selamlarımla..
Mustafa Sakarya
Düşünüyorum; böyle bir projeyi gerçekleştirdiğimizde minik yürekler kitap okuyacaklar, büyük hayaller kuracaklar. İlim öğrenecekler. Hem bu iyilik hareketinin izlerini belleklerine yazıp, ileride farklı şekillerde kendileri de devam ettirecekler. Eminim bu davranış sitemize çok yakışacak.
Kesinlikle harika bir üdşünce...
Öncü olduğunuz bu kampanya umarım amacına ulaşır...
sevgiyle...
Mustafa Sakarya
Nihayet beklediğimiz kampanyanın temelleri atılmış. Hayırlı olsun.
Umarım kampanya gereken desteği görür ve eğitim konusunda bizimde bir tutam da olsa katkımız olur.
Bu güzel çalışma ve kampanya konusunda başta Habib Bey olmak üzere sizi ve Sevgili Nermini kutluyorum.
Hep deriz ya edebiyat defteri koskoca bir aile diye. Ben de şimdi diyorum ki Ne kadar büyük olduğumuzu bu vesileyle gösterelim.
Kampanya çalışmalarınızda başarılar dilerim.
Tüm edebiyatdefteri ailesine sevgi ve saygılarımla...
Mustafa Sakarya
Mustafa Sakarya
Öncelikle size ve Nermin hanıma teşekkür ediyorum. Biliyorum ki herkes elinden geleni esirgemeyecek bende... saygılar.
Mustafa Sakarya
harika bir fikir...
en kısa zamanda desteklerimizle yanınızda olacağız.
Allah utandırmmasın !
ve yolunuz açık olsun.
Mustafa Sakarya
Öncelikle eğitim konusundaki hassasiyetinizden dolayı sizi kutluyorum değerli arkadaşım. Ben, bildiğiniz gibi bir eğitim neferinin kızıyım. Rahmetli babam, eğitimde tam tamına 33 yılını verdi. Bu dönem içinde, özellikle çocukluğumda, onun cwemiş olduğu mücadeleye bizzat şahit olduğum çok şey var hatıralarımda. Kitap veya defter alamayan öğrencilerine, kendi cebinden ortaya koyduğu parayla alır ve uslubunca verirdi onlara. Babama ve değerli öğretmenlerimize saygılarımı sunuyorum. Onur duydum bu görevi üstlenmekle. Hayatta çok istediğim bir görevi üstlendim. İnşallah sizin destekleriniz ile, okulumuza ve başka okullara da hedeflediğimiz kütüphaneleri kuracağız. Buna, yürekten inanıyorum. Çünkü siz değerli dostlarımı tanıyorum. Kazamız mübarek olsun. Tüm dostlara ve size, sevgiler, saygılar, selamlar
Mustafa Sakarya
Çok güzel bir birliktelik can/ı gönülden katılıyorum
Tebrik ederim .Emeği geçen herkesi.Saygılar
Mustafa Sakarya
Mustafa bey böyle güzel bir kampanyaya öncü olduğunuz için tebrikler.
kitaplarda eski yeni kuralı var mı, yeni alıp mı, evde olanlardan mı aydınlatırsanız sevinirim.
Selam ve saygılar.