- 618 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Altinci Mektup
Hani türk filmlerinde olurya hep.Adam giderken bir bir veda mektubu yazar sevdigine ve herzamanda söyle baslar ilk satirlari.Sen bu satirlari okurken ben senden cok uzaklarda olacagim…Evet sen bu satirlari okurken ben senden cok uzaklarda olacagim.Senden bana ne kalmissa yanimda götürüyorum,ellerinin sicakligindan,gözyaslarina, ilik nefesine,dilimde gözyasinin kekremsi tadina varana kadar.Hangi ülkenin denizlerinde yada hangi sehrin limanina demir atmis olurum bilmiyorum.Bildigim…Herzamanki gibi kolum kanadim kirik,yasamakda vazgecmis,ve alayina isyankar düsüyorum senin olmadigin ve sana cikmayacak bu bilmedigim yollara.Cünkü ben bu sensizlik kaderinden usandim artik cünkü ben her seni tutmak icin uzakttigimda ellerimin kirilmasinin kaderden baska bir sey olmadigina inaniyorum artik seni benden saklayan seni bana haram kilan bir sey var ve ben seni heryerde aramaktan yoruldum.Sana hoscakal demiyecegim,elveda demeyi ise aklimin ucundan bile gecirmek istemiyorum.Senden ayriliyorum diye kizma bana zaten biz hic beraber olmadikki hep ayri ayri yerlerde hep baska birileriyle beraberdik hep baskalarinindik yani baskalari bakti bizim gözlerimize,baskalari tututu bizim ellerimizi kalplerimiz hep beraberdi deme sakin yetmiyor artik bu bana yetmiyor be sevdalim gönül heryerde seni ariyor.Artik beni bir gemi güvertesinde sonsuz ukfa sessiz hüzünlerle bakan,ucsuz bucaksiz denizlere adini ve seni nasil sevdigini haykiran yanliz bir adam, yikilmis bir adam,kimsesiz bir adam olarak hatirla.
Gidiyorum…evet gitmeliyim. Seni bukadar severken bukadar uzak olmak,ellerin oldugunu bilmek bana verilen bu sensizlik mühebbetinden kurtulamamakdan nefes alamiyorum artik ve gücüm kalmadi kalipda savasmaya ve bu yüzden kacar gibi kimsesiz gibi gidiyorum ve asla dönüsü olmayacak bu gidisimin.Saclarini koynumda sakladim her zaman her özledigimde seni,her bir zehir gibi damarlarimi parcalarken hasretin her hickira hickira agladigimda geceleri cikarip dertlestim, öpüp öpüp kokladim seni nasil sevdigimi nasil atesler icinde yandigimi anlattim sarilip geceleri yattim.onlarda nasibini aldilar bu bendeki sevda cehenneminin yanginindan benimle birlikde yandilar.Ama saclarinin teline bile kiyamiyorum gönül razi olmuyor bosyere yanmalarina artik ve bu zarfin icine koyup asil sahibine sana iade ediyorum ki benimle birlikte daha fazla yanmasinlar ben yanarim yeterki senin sacinin tellerine bile zarar gelmesin diye.hakkini helal et sevgili benim sana helal ettigim gibi.Beni yaptilarim ve yapamadiklarim icin affet.seni sevdikce yasayacagim ve bir ömür yasatacagim hatiralarimda.sende beni unutma ve,her bir kiz cocuguna baktiginda beni hatirla.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.