- 2201 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
BEYAZ MELEK ÜZERİNE
.........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
YORUMLAR
İlginç eleştiri yazıları gelmiş bugün yazın sayfalarına. Sinema eleştirisi konusunda hiç bir fikrim olmadığını fark ettirdi yazınız.
Yazınızın eleştirisine gelince;
"...çalışılmış.bu birincisi..." cümleniz devam mı ediyor yoksa bitmiş mi belirsiz.
"ki" bağlacının kullanıldığını görmek beni keyiflendiriyor doğrusu doğru şekliyle de kullanmışsınız görsel anlamda kese işareti önüne bir boşluk vererek "ki"yi büsbütün ön plana çıkarta bilirdiniz. (...oyuncuların -ki...)
Noktadan sonra yeni başlayan kelimenin baş harfinin büyük olması ile ilgili bilgi sahibi olmadığınıza inanamam doğrusu. Bütün bir yazı boyunca en bariz en dikkat çekici olan buydu.
Yazıda ki imla kurallarının eksikliği okumak için sayfaya gelen okura "seni pek önemsemiyorum, bundan daha iyisini hak etmiyorsun, ister oku ister okuma, umurum da bile değilsin" demekle denk bana kalırsa.
clintmustwood
1.si yukarıdaki 'ki' eki bitişik olmalıdır.
2.si yazıyı sinemasal bir eleştiri gözüyle bakıp okursanız,ilkokul öğretmeninin kompozisyon okuma mantığından da kurtulursunuz.
büyük harf kullanmama da benim şahsi tercihimdir.
asıl ben sizin gibi sitede yazmaya çalışan birinin böyle basit nüanslara bu kadar kafa yormasına üzüldüm.
keşke yazının dış görünüşü yerine,yani biçimi yerine içeriğine önem verseniz.
sizin için de verimli olur.
saygılar
Avrupalı yapımcıların yaptığı filmleri ineledeniz mi, bilmiyorum.
Ama yüzde doksanında kilise mutlaka ve mutlaka işlenir.
Her toplumun dinî inancını uygulaması yaşamlarının bir parçası.
Paylaşım için teşekkürler, saygı öncelikli sevgiler.