- 1415 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
ÜZERİNE SODA LÜTFEN
ÜZERİNE SODA LÜTFEN
Ben elimi hayata sevgiyle uzatıyorum ki, sevgiyle büyüteyim tüm duygularımı, sevgiyle atayım adımlarımı diye. Bana öğretilen buydu.’’ne ekersen onu biçersin’’ ben sevgiyle tohumlar ektikçe, gönül tarlama, karga olup üşüştüler sevgiden yoksun insanlar.
Geç fark ettim, gönül tarlama korkuluklar dikmem gerektiğini.
Sen o kadar emek ver sevginin, emeğinin karşılığını alayım diye, ama biri çıkıyor öylesine vicdansız ca seni yerle yeksan ediyor ki ne bu şimdi diyorsun, neydi bu? Soru işaretleri beynimde yanıp sönmeye başlıyor?
Alışamamış insanlar ummadıkları hayal bile edemedikleri birinin elinden su içmeye. Alışkın değiller, istemeden az çabayla hazırca önüne gelen sevgiyle yoğrulmuş bakışlara.
Gönül de seçme hakkına sahip güzelim. bulduğunu değil umduğunu yiyecek. Size tatlı niyetine, siz istediğiniz için sunmayacak
Hani kaçan kovalanır sözü nü aslında sevgimle yıkmak isterken böylesine tabuları.
Bakıyorum ki sevgini verdik çe o kaçıyor, sen iyi oldukça içindeki sevgiyi bir ekmek misali paylaşmak istedik çe, yok ya benim karnım tok diyor. Ne zamanki gönül sofrandaki duygularını bitirdin yok ettin. İşte o zaman, bende önceki o sunduğun mönü den istiyorum diyor. Ol duu canım, her an hazırdı sanki. Kafemi burası canın istediğinde ye, istemediğin an, yok başka şey alayım de. Yok bugün midemde ekşime var, yok bugün keyfim yok, kar yağdı, şimşek çaktı. Sana en iyisi limonlu bir soda lütfen hazım edersin.
Sevgiler diliyorum gönül dostlarıma.
YORUMLAR
sevgiler karşılıksız olmalıdır derler ya!!! büyük lafmış bu, dedirttiniz bize :)) yazı güzel olunca diyecek pekte bişey kalmıyor...sevgıler karşılıklı olursa;daha bir güzel oluyor elbette... diyor ya Aşık veysel '' Güzelliğin peş para etmez,bu bende ki aşk olmasa'' :))
sevgidamlalarim
insanın içinde fırtına koparan duygular ustaca ti'ye alınmış...ghidenden kalan kırıntılarla boğuşarak kendini daha fazla üzmek yeine BENİ KAYBEDEN ÜZÜLSÜN diyebilmektir üzerine soda ısmarlamak.Bu da kocaman bir yürek ister ki ; sizde var olduğu yazınıdanda belli. KUTLUYORUM SİZİ. kaleminize yüreğinize sağlık sayın sevgidamlalarim..
sevgidamlalarim
Yazarın işlediği konuyu irdelemek gerek. Yazılanları yazarla özdeşleştirmek, kişiselleştirmek uygun değil. Veya ne kadar doğrudur.Yazdıklarına bakılmalı.Yazılanların yaşamdaki yerine.
İşte hayattan bir kesit.Maalesef böyle olabiliyor.Soda yerine bir bardak soğuk su da denir. Yaşam denilen süreçte iyi bir konu seçilmiş ve çok da güzel anlatılmış.Kutluyor, selam, sevgi ve saygılarımı sunuyorum Sn. yazara.
sevgidamlalarim
Sevgi kardeşim uzun zamandır yoktunuz, özlettiniz yazılarınızı.
Sizi oldukça üzmüş birisi, kıymet bilmeyene güle güle.
Paylaşım için teşekkürler, sevgi ve selamlar.
sevgidamlalarim
sevgidamlalarim
Bu ne sitem değerli arkadaşım?
Hangi densiz verilen sevgiyi çok bulur da,
"-Yyarım, hatta çeyrek porsiyon olsun," diyebilir?
Zaten bize yağan hüzünlerin kaynağı değer verdiklerimiz değil midi?
Boşveriniz lütfen.
Paylaşım için teşekkürler, saygı öncelikli sevgiler.