- 1052 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
ŞEYTAN İŞİ
ŞEYTAN İŞİ
Şeytan günahı insana altın tabakda sunar.Alıp almamak sana kalmışdır,almazsın ahiret hayatını garantilersin.alırsın dünya nimetlerinden faydalanırsın ama cehennemde yanarsın.hadi durma yap şimdi tercihini.ama bu tercih seni nereye ve nasıl bi azaba götürür bilemezsin.
Seni mutlu ettiğini düşündüğün günahlarmı,yoksa baskı altında tuttuğun,yaşayamadığın,içine sığdıramadıklarınmı yaşamak istediklerin?elbetteki bilinmeyen insanı hep korkutur.korkmayı öğretirler hep hayattan ve ,nsanlardan.
Oysa ne güzeldir hayat.yaşadığın her güzellikde ve üzüntüde bir tat vardır.bazen ekşi gelir,yüzünü buruşturursun.bazen bal börektir tadından yiyemezsin.ölmeyi istediğin anlarda bile sıkı sıkı tutunmuşsundur hayata,tırnaklarını geçirmişsindir nankör kedi misali yarınlara.her sıkıntıyı başkasından,her kederi hayattan biliriz.her mutluluksa bizim eserimiz diye övünürüz.
Her günahda şeytan suçludur,hep o kandırır bizi.şeytan bizizdir ama, itiraf etmesekde için için en ince planları yaparız.beynimiz düşün der vicdanımız dur.sonraaaa şeytana uydum pişmanım…aslında nefsimizdir uyduğumuz,dizginleyemediğimiz arzularımızdır bizi şeytanlaştıran.
Veeeeee beklenen son.şeytan azapta gerek.
YORUMLAR
Yazınızın sonunda doğruyu söylemişsiniz "Şeytan biziz" diyerek. İnancı gerçek ve sağlam olana, aklnı yerinde ve zamanında kullanana, bence hiç uğramaz şeytan dürtüleri. Nefsine hakim olamayan insan etkilenir şeytan dürtüsü ve şerrinden. Yüce Yaratan akıl denen en büyük zenginliği boşunamı verdi, özenerek yarattığı insana. Hikmet sahibi herşeyi gerektiği kadar vermiş varlığına. Varlık da çabalasın, işleyip geliştirsin akıl denen hazinesini, insan vekar ve haysiyetine uygun davranışlar göstersin. ALLAH bunu ister, bunu bekler, pek çok şey verdidiği kulundan, haklı olarak. Çünkü insan dinamik bir yapı, harika bir mühendislik eseridir.
Bir öceki yazınızda cahaleti yazmak istemiştiniz. Evet cahalet her kötülüğün, her yoksunluğun, insan korkusunun ve pasifliğinin başı ve en birincil nedenidir. İnsanı cahaletten kurtarmak ona yapılacak en büyük iyiliktir. Bu görevi de ALLLAH insanlara vermiştir. Yani insanı düştüğü çukurdan, cahaletin o ağı ve acımasız pençesinden yine insan kurtaracaktır. Ondan sonra ALLAH bu çabayı gösterenlere yardım eder, olası şeytanları da insanın yolundan uzaklaştırır. Bu suretle insan şeytan varlığından bile haberdar olmaz.
Şu söz çok doğrudur : "GAYRET İNSANDAN, YARDIM VE DESTEK ALLAH" dan
Yine yararlıydı seçtiğiniz konu. Biraz daha gayret ve de ayrıntı. Başarılarınızın devamını dilerim. Kemal Polat
seyide cinaloğlu doyran
Kalemin güçlü.
emek verirsen Güne gelen yazılar dahi gelir senden.
Yazı onluk da olsa emek bunu hak etmiyor.
Yine aynı puanı veriyorum.
Selamlar.