- 7364 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
ROMANLARDAN ALINTILAR
Yaşamı, değiştirmek zorundayım yoksa bir kere bile yaşadığımı hissetmeden ölümü karşılamak zorunda kalacağım.
Başkalarının zayıflarının esiri olmak istemem.
Biriyle tam bir ilişki kurabilmek için önce kendinle ilişki kurabilmelisin.
Eğer kendi yalnızlığını kucaklayamıyorsan, inzivaya karşı kalkan olarak başka birini kullanırsın.
Sahip olmak için önce kaybetmelisin.
Her şeyi entelektüel açıdan bilmekle, duygusal açıdan bilmek arasında dağlar kadar fark vardır.
Evrensel bakış, trajedinin etkisini dağıtır.
En iyi hakikatler, kendi yaşam deneyiminden çıkarılmış olanlardır.
Yaşamak demek tehlikeler içerisinde olmak demektir.
İnsan, dostunu düşmanından daha zor affeder.
Ümitsizliğin doktoru olmak çok zordur.
Şimdiki anı, güzel yaşamana bak
Saplantılarının esiri olma.
Okuduğum “ NİETZSCHE AĞLADIĞINDA” romanından.
Okuduğum romanlarda kendime göre ilginç bulduklarımın altını çizer,yazarım,ilerde tekrar okumak için.
Yukarda yazdığım romanı,dün okuyup bitirmiştim.İlginç bulduklarımı sizlerle paylaşmak istedim…
YORUMLAR
Bu okuduklarım bana bir yerlerden çağrışım yapıyordu ki, yazının sonuna gelince hemen anladım.
NİETZSCHE AĞLADIĞINDA” bu roman bir felsefe ve bir kez okunmakla anlaşılmıyor. Ben canım sıkıldıkça okurum ve birçok şey öğrendim. örneğin, migren ağrısı tutan biri için(BEYNİMİN DOĞUM SANCILARI) Diyor. Güzel bir kitap.
okumaya devam Ayhan Bey.
sevgilerimle...
ayhansarıkaya
Harika sözlerdi ve hepsi de deneyimler sonucunda kaleme alınmış sözler. Hayatta umut var oldukça, yaşam da tüm güzelliğiyle gülümseyecektir yüzümüze. Teşekkürler dost yürek. Güzel paylaşımdı. Sonsuz saygı ve selamlar