Günbegün Notlarım 126/KADIN İLGİ İSTER...
.........................................
Kadın, ilgi ister...
İster ki yanında ayrılmasın, uzağına düşmesin sevdiği. İster ki başucunda bir koruyucu melek gibi dursun, onu korusun, onu kollasın her şeyden, her kötülükten aşık kaldığı adam. Güneş gibi yaslandığı eşi, ister ki ışık yaysın, enerji katsın varlığına...
Kadın, paylaşmayı sever...
Elde avuçta ne varsa bölüşmek ister. Dünya malına göz dikmez. Maddi zenginliğini değil, manevi daha doğrusu gönül zenginliğini yudumlamayı tercih eder. Yaşanılır bir dünya için, mücadele etmekten sıkılmaz. Mutlu yarınlar için, bugününü seve seve feda etmek ister kadın...
Kadın, ister ruhuna şiirsel bir can dokunsun...
Narinliğinin okşanılmasını ister. Kırılganlığına yumuşaklık değsin ister. Sertliği sevmez. Kabalıktan hoşlanmaz. Zorla bir işte çalıştırılmaktan, sevmediği bir yerde kalmaktan nefret eder, belli etmese de bu durumu bazen...
...................................
MehmetSelimÇİÇEK
03 Eylül 2010,,,17:18:42
kERBORAN
YORUMLAR
Kadınları bu genç yaşta çözemezsin. Çünkü; kadın her şeyi ister. Ama bize bazılarını söyler.
Kadın en fazla da kendine KÖLE ERKEK ister.
Kadını çözmek atomu parçalamaktan zordur gülüm.
Yine de tatlı bir lisanla yazılmış hoş bir yazıydı.
Güçlü kalemi tebrik ederim.
Baki selamlar.