- 614 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ikiyüzlülük değilde nedir?
Yardım standında bulundum. Akşam iftarı için diğer gönüllülerle toplandık. Arkadaşımız masada bir bir yabancı geldi kendi standı hakkında bilgi verdi. Meğer gazeteciymiş, Belçika’da yalnız görev yeri Türkiye. Masamıza buyur, ettik. Beraber yemeğimizi yerken eşinin Türkiye’li olduğunu belirtikten sonra. Müslüman oldunuz mu? diye sordum. Hayır, ben olmadım. Benim dinim ayrı, onun dini ayrı dedi. Yalnız diğer masadakilerin hepsi kapalı. Ne kadar çağdaş bir durum. Oh ne güzel. Diye söylemlerde bulundu. Ben hayır dedim. Dinimiz bunu yasak diyor, eşininde müslüman olması gerektiğini belirttiğimde, lütfen o bir yabancı, Avrupalıya hoş görünmek misalinde beni tuhaf karşıladılar. Gerçekleri saklamanın anlamı ne. Gerçek bu. İkiyüzlü olmak değilde nedir? Maalesef, örtü altında, evet ben örtülü değilim. Ama hamdolsun dinimin gereklerini biliyor, ona göre de yaşıyorum. Bazı parti gruplarının öğrettiği gibi yaşayan bu başörtülülerden bugün korktum. Neden diye sorardım. Başörtüsü bu kadar konu ediliyor. Demekki korktukları doğruymuş, çok farklılar. Hemde çok...
YORUMLAR
İçerikte doğru tespitler olabilir. Fakat bu güzellikler anlaşılır bir dille yazıya geçememiş.
Yazı çok kısa olduğu için konunun değerini kaldıramamış.
Kısa yazılarda ifade zorluğu ve yanlış anlamaya sebep çok olur. Bu yazı da açılmalı ve giriş gelişme sonuç gibi bölümler olmalı.
Tıkış tıkış.
İçerik değil şekil hatalı.
Selamlar.