- 1546 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SİZE İHTİYACIMIZ YOK BİZ FENERBAHÇEYİZ
Bu basının ya kulaklarında bir problem var yada çok vurdumduymazlar. Yüzkere söyledim; kardeşim Fenerbahçe hakkında yorum yapmayın sizin yorumunuza ihtiyacımız yok. Siz gidin kime pohpohlayacaksanız ona yorum yapın onları pışpışlayın. Hala bizim bir Cumhuriyet olduğumuzu anlamadınız mı ? Bizim kendi Cumhuriyetimizin yazarları var onların yorumları bize yeter de artık bile. Sizin yorumlarınıza hiç ihtiyacımız yok.
Fenerbahçe düşmanları ile işimiz olmaz. Kıskançlıktan nerdeyse ortadan ikiye ayrılacaksınız. Diyorum ya suç sizde değil sizleri gazeteci yapanlarda, bunun hesabını onlar verecekler adam zamanında futbol oynadı diye hemen bugün yorumcu yapıyorlar. Oynamak ayrı yönetmek ayrı bunu anlamakta zorlanıyor musunuz? Madem çok iyi biliyorsunuz çıkın bir takım yönetin de görelim, yönetenlerin hali meydanda.
Sizin yüzünüzden televizyon izlemiyorum, gazete okumuyorum. O kadar yanlı taraflı yayın yapıyorsunuz ki midem bulanıyor. Ama ne yapacaksın sizin liginizde başarılı olmadan Avrupa’ya gidilmiyor. Sizin yaptığınız her türlü kötü eleştiriye rağmen Aziz başkan ve futbol takımımız size gereken cevabı vereceklerdir. Her alanda olduğu gibi futbolda da başarılı olup şampiyon olacağız. Siz gene kıskançlıktan kendinizi yiyip bitirecek, tebrik etmeye bile zorlanacaksınıız.
Onun için size diyorum. Bizden uzak durun ne tebrik edin ne eleştrin bizim sizin gibilere ihtiyacımız yok. Siz gidin kimleri el üstünde tutacaksanız tutun! Ama lütfen bizden uzak durun biz Fenerbahçe Cumhuriyetiyiz. Bizim tarihimiz yeter! Burası FENERBAHÇE CUMHURİYETİ BURADAN ÇIKIŞ YOK
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.