AYNAMSIN
Eskidendi çok eskiden...Tarihini benim tarihim olmasına karşın benim bile anımsayamadığım zamanlardan gelen bir his,bir sevgi,sevgili (misin) sen yoksa ilk gençlikte defterlerin arasına koyulup saklanan çiçekler gibi ömre bedel adı konmamış bir şiir misin ?
Gidene gitmelere dair ne kaldıysa yüreğimizde silinir mi derdim bir gece de ya da bir günde...
Tarih atamıyorum senli satırların ilk zamanlarına ama içime doğduğun gün dün gibi aklımda...
Tuhaf bir şiir vardı melodilerinin arasında ve senin berbat olduğuna inandığım günlerinden birisiydi.saçmalıyordum aslında satırlarımda hatırla :) ben değildim ki o satırlardaki yazar aslında ...Oysa karşımda ben gibi biri vardı ve bunu anlamıştım.Sana elmamın yarısı demem ondandır.
İnsan kendisini sevmeyi sevildiğini hissedince öğrenirmiş.Asıl ayna her sabah uyanıp baktığımız değil de sevenin yürek defteriymiş.Sen benim aynamsın!Baktıkça kanadığım ,baktıkça yandığım ama bir o kadar da bensin her sabah aynı simaya bakmayı seviyorum ve ben o aynaya baktıkça seni daha bir duyumsuyorum.Dokunmak en önemli duyum olsada ben seni dokunmadan da biliyorum...kanıyorum...akan kan değil ama gönlümün derelerinden sen değildir geçen ömrümden AMA SEVİYORUM SENİ DESEM YALAN OLMAZ SEVGİLİM SENLE GEÇEN TANRININ HER DOĞURUP YAŞAMIMA NEFES VERDİĞİ GÜNE ŞÜKREDİYORUM...İYİ Kİ VARSIN...
SEN BENİM AYNAMSIN