Çigan müziği
O değil de;
Boğaz Köprüsünden geçerken neler hissediyorsunuz, neler düşünüyorsunuz bilmeyi isterdim. Kafanızda 40 tilki dolaşırken denizin hepsini yutsanız yine de İstanbul’a doymayacak gibi hissettiniz mi hiç…
Ya da bütün tilkileri denizde boğsanız…
O değil de;
Şehirler içinde yaşayanlara benzer mi? Yoksa zamanla insanlar mı şehirlere benzemeye başlar?
Ben İstanbul’um… hem de iliklerime kadar… İstanbul’a benzemedim, İstanbul oldum…
O değil de;
‘Zoru severim’ olayı kişinin kendini cezalandırması sendromu mu? Bi çeşit mazoşistlik?
O değil de;
Neden hep kaçan kovalanır?
O değil de;
Bir şiir yazsam diyorum… İçinde; kavun, peynir, balık, roka… Çigan müziği olsun…
O değil de;
İyi bayramlar…
YORUMLAR
Hanımefendi ; Sizin kafanızda 40 tan fazla tilkinin çok yüksek hızda dolaştığından şüphem kalmadı.10 satır yazı (O değil de ,ler parantez içi) 5 değişik konu hadi eleştir !
O değil de,
En kolayı ile bu geceyi kapatırım.Kaçan kaçtığı için kovalanır.Kaçmazsa kovalıyamazsınız.Ancak,yakalarsınız.
O değil de,
Geç oldu.Diğer konuların hepsi güzel ama zaman dar
Saygılar sunarım efendim.
Esma KAHRAMAN
Deneme başlığına alındığını görünce şaşırdım. Fıkra tanımlamasında olması gerekirdi diye düşündüm ve sonra bunun sizin hatanız olmadığını anladım. Zira bu sitede böyle bir bölüm açılmamış ki Fıkra diye kaydedesiniz. Demek site yönetimi Fıkra'yı kayda değer bulmamış. Önemli bir eksiklik.
Yazının devamı olsaydı keşke iyi başlamıştınız.