Çamur çiçeği
Çamur bataklığında bir gül açtırmışsın içinde. Çay içilecek kadar güzel bir balkon keyfi var hayatının yaz mevsiminde. Çamurlar içinde açan çiçek solmaya bile yüz tutamıyor sende. Yaz mevsimin hiçbir zaman ılık bir bahar havasına bile dönüşmüyor. Tenindeki minik tüyleri bile ürpertecek serinlik yok soğuk yok sıcacık için. Çay keyfinin yerini hoş kırmızı şarap kadehleri, balkonun yerini masmavi gökyüzün eşsiz bulutları alıyor. Çamurlar içerisinde açtırdığın çiçeğin solmasına izin vermiyorsun suya ihtiyacı olursa su, ışığa ihtiyacı varsa güneş oluyorsun çiçeğin için. Sıcak tutulmaya ihtiyacı olduğunu da biliyorsun zaman zaman ve sımsıkı sarıl sarıl sarılıyorsun çiçeğine. Seviyorsun çamur içinde olsa da, seviyorsun yeri gelince ışığı görebilmek için sana sırtını dönse de seviyorsun.
Balkonlarda içilen çay, bulutlar üzerinde içilmesi muhtemel bir kadeh kırmızı şarap. Zehir oluyor şimdi. Çamurlar içinde gözbebeğin gibi baktığın çiçeğin sana sırtını dönmekle kalmamış çamura eğmiş boynunu öpüyor onu. İçtiğin çay asit olup yakıyor seni, içmeyi planladığın şarabın kan olup akıyor içine.
Serhat CAN 03.05.2006
Yaşanan ilişki denen oyundaki büyük sevgime…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.