İçimde Seni ÇoğaLtıyorum
Ve dahi Sürgüne yoLLadım bendeki seni…
Bunu hayaL etmek biLe güzeL…Canınızı yakanı sürgün ediyorsunuz ..Nereyemi? orasınıda siz düşünün artık ben sadece fikir veriyorum size (: Şaka faLan ama neden oLmasın ki ? Neden tüm yürek katLedenLeri sürgün etmiyoruz ki ? Neden onLarı onLarın cehenneminde yaLnız bırakmıyoruzki ? Ve biz neden bunLarı bukadar seviyor böyLe ayakLarını yerden kesecek bir sevda yaşatıyoruz ki? Ve biz neden bunLarı sevdamızın omuzLarından aLaşağı etmiyoruz ki? Ve dahi sürgüne gidecek bugün kimbiLir kaç şımarık kaLp (: Yani heraLde !! BeLki!! Yani !! Sanırım (: Bendeki kaLsın (: O korkar yaLnızLıktan ..Yapamaz, gittiği yer kendi cehennemi biLe oLsa…O bende oLmasada yine beni ister..O kaLamaz sürgünLerde bir başına..
Bendeki yürek katLeden bende kaLsın …
Sevgi sözLerim sahipsiz kaLır yokLuğunda ..ALınmıyor oLsada üstüne onadır tüm sevgi sözLerim…Sürgünü sürgünüm oLur, O Gitmesin …NasıLda yan çizdim vaLLa baktım aynaya yüzüm kızarmış he (: Bak miLLeti yoLdan çıkardım sevgiLisine baş kaLdırttım (: Şimdi böyLe yan çiziyorum..Demekki neymiş benLe yoLa çıkıLmaz (:
SevgiLinin her haLi çekiLiyor gaLiba en zehir zıkkım haLLeri biLe…Aşk bu oLsa gerek ..YıLmaz erdoğan’ın okuduğu ETME şiirinde dediği gibi ‘’sen şekeride zehr ediyorsun etme” Yani sevdikLerimizin böyLe oLağanüstü güçLeri var (: şekeri zehir ederLer zehride şerbet (: Siz yinede siz oLun fazLa göz yummayın güçLerini kuLLanmasına…
Tüm sevgi sözcükLerinizi sevdiğiniz için biriktirin…Sürgündeyse biLe gönderiniz sevdiğinize..
diLa Özen…
YORUMLAR
diLaa
konuşmaLarımı kayıt aLtına aLıyorum ben (: saygıLar, çok sevgiLi ve en büyüğüm Ahmet Ay AĞBİM...
Yine aynı şiirde; "Şekerliğinin içinde zehir olsa dokunmaz bize, sen zehri şeker, şekeri zehir ediyorsun..Etme!" ve "Sen yüz çevirecek olsan Ay kapkara olur gamdan,sen ayında evini yıkmayı kast ediyorsun etme!" geçen sözcükler aslında tam aşkı anlatıyor...Sever, aşıktır ama kırmadan geemez karşıdakini...Çünkü aşk, kırarak kırılarak güzel bence...O küsmeler, dargınlıklar kötü ama barışmaların tadını ve ilk bir haftasını hayatta neye değiştirebiliriz ki??
Çünkü insan oğlu kaçanı kovalıyor, yani aşkı...Siz hiç çok güzel devam eden kavgsız,dertsiz,tasasız aşk gördünüz mü??
Ben görmedimde...Çünkü aşk sevgiyi içinde barındırır,fakat dozu artırılmış bir sevgiyi...Ve çok sevmekte karşımızdaki insanı;kıskanmaya, her an arayıp konuşmasını sağlamaya çalışarak karşımızdakini sıkma gibi...İşte sizin yazınızda aşkın karşılıksız da olabileceğini savunuyor ve bende bu yazının altına imzamı atarım...
Ne olursa olsun.."NE AŞKLA, NE DE AŞKSIZ KALMAK" ne kadar çelişkili bir cümle değilmi ama aşk bu işte...
Güzel, hoş ve içten bir yazı olmuş.Kutlarım...