- 1855 Okunma
- 18 Yorum
- 0 Beğeni
Uğurlar Olsun
hayalimin tuvalinde senden kalan tek resim,hasta ve yorgun bir yüz.
ve kulağımda inleyen bir nefes...
insan sevdiği birinin ölümünü ister mi? acı çektiğini gördükçe istiyordum sanki. suçluluk duygusu bir mengene gibi sıkıyordu ruhumu...
bir hastane odasında başına geçirilen kocaman bir aletin sıkıntısı ile bakan yorgun,bitkin ama sabırlı gözlerin...içime birer çivi gibi saplanan boncuk gözlerin.
ve yoğun bakımda sana yedirdiğim son yemek. ağzını bir kuş yavrusu gibi açıp’ ver ’deyişin daha dün gibi...nakış nakış işlenmiş dimağıma,iplik iplik sökülüyor zamanın acımasız tezgahında...
o yaşama isteğin,o hayata tutunuşun...ahh birazda bana miras kalsaydı.
ve son gün
ve acının bitişi
ve başka bir acının başlangıcı
bir ölüye ilk dokunuşum...
tertemiz yıkadık seni,en yakın arkadaşın saçına kına bile yaktı.bir kızı gelinliğe hazırlar gibi hazırladık. bembeyaz kefenine sardığımızda yüzüne baktım...bu kadar huzurlu görmemiştim yüzünü uzuuun zamandır.
düğününde bile olmayan büyük bir konvoyla götürdük ebedi mekanına...
uzaktan baktım toprağa verirlerken seni
uğurlar olsun
uğurlar olsun
gelin gibi uğurladık seni ANNEM
düğünsüz bir gelin...
umarım şeb-i aruzun olmuştur kabrinde ilk gecen...
YORUMLAR
ben de önce babamı sonra annemi kaybettim.yokluğunda kıymetlerini anladık ama iş işten geçti.Kutluyorum.
Önce başınız sağolsun,nurllar içinde uyusun annemiz. Bir düşünürün özdeğiş'ini anımsattı,içimi acıtan anlatımınız.
"İnsanın sevgiğini kaybetmesi,dişini kaybetmesi kadar ilginçtir.Acısını o an yaşar,yokluğunu önür boyu..."
Halk araında askerler ağlamaz derler hani.. oysa,onlarında yüreği vardır, gel de bu " hazin uğurlamaya " ağlama...hadiiii.
Her ölüm,ardında doldurulamayan bir boşluk bırakır. Bakakalırız ardından gidenlerimizin.
Mot: Şiirlerinizi çok beğeniyorum,başarılarınızın devamını diler,saygılarımı sunarım.
Kabrini cennet bahçelerinden bir bahçe eylesin RAB