- 657 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
28,08,2010 03,00
Siyahlari giyin arkadaslar gelin cenazeme bu gun benım olum yıl donumum..28.agsts.2010.03.00 hayat bu kıme ne gosterecegı bellı olmuyormus sag gosterıp sol vuruyormus.Olmuşuz saniyordum,meğer cok yanilimişiz cunku biz henüz daha cok hammişiz.belki hic bir zaman ham olmaktan vazgecemiyoruz.yada olmak ıstemıyoruz..Hayatan darbe yemeye alişmiştim hep darbe atmakta ondan kotuymuş megerse suçluluk var yuregimde,imkansiz aşk var kalbimde,cilginlik var beynimde,sensizlik de,ne cabukta sardi dort bir yanimi daha bir saat bile olmamişken.Napcam ben sensiz daha saat bıle gecmemişken gunlerce,hele bi omur sensiz delirecek gibi oluyorum düşüncesi bile felaket...
Geçmişten,senden ve hiç biz olamayan ikimizden kalan tek şey yağmalanmış bir aşk... Artık beni merak edip buralara uğradığından emin dahi değilim,yağmalanmış aşk kırıntılarıyla yaşıyorum işte...Bitti merak etme dönsende ben eski ben değilim ki sanada bedenimde-ruhumda aynı yeri vereyim...Alıp gittin aşkını da benden ba...kma yazdıklarıma seni beklediğimden değil tüm bunlar...Görmek istemediğim yüzler arasında Körebe oynarken girdin hayatıma...Neydi bizi birbirimize garip bir şekilde bağlayan bilmiyorum ama araya ne kadar zaman ne kadar mekan girse de..Oyunu bırakıp gözlerimi açtığımda daima görmek istediğim Yüzlerden biri olacaksın.bunu cok iyi bılıyorum...
YORUMLAR
Harflerim dökülüyor yıllardır bomboş sayfalara. Kimsesiz bir başlangıç, yoksun satırlar… Sahipsiz bir mektup, rahat bırakmıyor bir türlü kalemimi. Geçmişin tozlu raflarında kirletiyor kurşuni rengini. Bense seni yazıyorum durmadan. Saatlerce… Günlerce… Aylarca…
İmkansızlıklardan kurtulmak bilmiyor şu sevdalı yürekler...Kutluyorum bu güzel yazınızı.Yüreğininzin kaleminize daima hükmetmesi dileğimle...Saygılarımla...
@ŞK_M£L£Ğİ
Yazınız duygusal bakış açınızla örtüştüğünü düşündüğünüzde kendinizce haklılıklar olsa da size armağan edilen yaşamın toplam kazanımlarında aynı kalacak noktalanmış bir kazanç veya kayıp olmamalıdır.
Yaşam bir arayışlar dizisi ve uzun Maraton yol koşusu gibidir. Bu süreç yaşam getirileriler inin güzellikleriyle dopdoludur. Umulmayan yerde umulmayan mutluluklara her zaman rastlamak olasıdır. Önemli olan armağan edilen yaşamın güzelliklerine inanmaktır.
Bir çözümsüzlük güzel çözümler ve mutluluklar getirmeyeceği anlamına gelmez…
Bu anlamda duygusal yazınızın satır aralarının anlatımı kendi gizeminde güzeldi..
Saygılarımla