- 1102 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
"çöküş" te "çıkış" ta bize bağlı..!
"....... Her şey sende başlar, sende biter...
Yeter ki yürekli ol, tükenme, tüketme, tükettirme içindeki yaşama sevgisini..."
yaşama sevincimizi kaybetmeye başladığımızdan beridir huzuru da güzellikleri de..mutluluğu da özlüyoruz kendimizde KENDİMİZCE..!
çözümü kaybetmeye nasıl başlamışsak tam tersi bir çıkışla önce toparlayacak düşünceleri bulmalı..sonra da aldığımız kararları önce sevdiklerimizden başlamak üzere herkese yayılan bir çizgide sunmalıyız..!
dertler dermanlarla kördüğüm olmuşsa YAPILACAKLAR SÖZDE KALIR MAALESEF..!
DERT BİZDE..
DERMAN BİZDE..
ÇÖKÜŞ BİZDE..
ÇIKIŞ BİZDE..!
sevgilerimle
YORUMLAR
Hayatımıza biz yön veririz ..
İyiyi yaşamak adına güzel paylaşım..Tebrikler..
vefalıdostum
Tebrikler, az sözle çok şey anlatmışsınız. Kendimizden çıkıp, çok yol aldık dünyayı tanıma telaşımızda. O denli uzaklaştık ki kendimizden, ufacık bir yenilgide dağılıyoruz. Öz gücümüzden, öz saygımızdan, öz mutluluğumuzdan uzakta başka hayatlarda dolaşıyoruz. Yeniden kendi etrafımızda dolaşıp, hatırlamalıyız kendi sevgimizi. İçimizde biriktirmeliyiz yine, çoşu ve sevinci, dağıtmalıyız cömerçe etrafımıza; hepsi dönecektir yine kendi adresimize. Vefalı dostum, yazısında bana göre bunu anlatmış. Katılıyorum kendisine gönülden, saygılarımı sunuyorum.
vefalıdostum
mizi kontrollü güzelleştirebilirsek istediklerimize değil..istediklerimizin benzerlerine yaklaşırız öncelikle..deneme ve yanılmayla da son kararlarımızı veririz hayat akışımızda kendimizce..! sonuçlarına katlanmak da bir sanattır bu hayat denen garip cilveler yumağının..!sevgiler..teşekkürler..aynı sözlerde buluşmak güzeldi gerçekten..!sağolasın..