YORUMLAR
Sayın ÖZTÜRK;son zamanlarda yoğun bir şekilde TV programlarında, basında,hatta e-maillerde yer alan bitkisel ilaçları veya bu konuda yapılan propogandaların etkisi altında mı kaldın.Önce kendine dikkat et şu zıkkım sigarayı bırak.İçkiyi azalt.Biliyorsun ki rüzgar bile dura dura esiyor.Devlet ilaç ve doktor konusunda her gün yeni bir zorluk çıkartıyor.Sağlık harcamalarımız artık yük haline geldi.Emekli olduğunda sana böyle bir dükkan açsak bu yazını da kapıya assak iyi iş yaparsın gibi geldi bana.Senin anlattığın gibi hikayeleri anlatanları çok duydum.Hatta başından geçenleri bizzat dinledim.Bu yazdığın hastaya geçmiş olsun dileklerimi sunarım.Ancak şunu hiç unutmamanı isterim;"HİÇBİR UÇAK SÜREKLİ HAVADA KALAMAZ.MUTLAKA YERE İNECEKTİR..Şiir ve yazılarını okumaya devam edeceğim..B u arada talihsiz birçok olay yaşıyorsun.İyi bir hoca bulup onu hallederiz de, Tacettin gibi ağır bir tatlı belan var onun nasıl hakkından geleceğini bilemiyorum.Sağlıklı olmanı dilerim.
aynı derten muzdarip olan nice insan var bir taneside annem umarım annemim sonuçlarıda böyle iyi çıkar çünkü gitmediğimiz doktor tabiri caizse yapmadığımız kocakarı ilacı kalmadı umarım sonuç bu yazıda ki gibi olur.
lazuşağı
Ananızada acil şifalar dilerim...
Hastaya geçmiş olsun diyorum. Sizin yazıda da ustalığınızı gördüm efendim mükemmeldi.
İnşallah kimsenin tahlilleri karışmaz ne diyelim her şey olabilir.
Çok güzel bir yazı anlatım kusursuz.Gerçekten bu gibi durumlar o kadar çok ki,
güzel bir olayı ele almışsınız.Saygılar...
Allahım bir daha yaşatmasın böylesi bir rahatsızlığı. Büyük geçmişler olsun.
Etkilenerek okudum .
İşte onun için derler ya derdini veren Allah dermanını da mutlaka vermiştir iş arayıp bulmaktadır diye.
Kaplumbağa kanını bile derman için kullanan insanlar duymuştum yıllar önce... ne derece doğru bilmiyorum ama...
Isırgan otunun ve kökünün pek çok rahatsızlığa iyi geldiğini ben de duymuştum.Şükür çok şükür değerli dostumada tesir etmiş.
Her yönüyle ;mesajı ve anlatımıyla mükemmel bir eser okuttuğunuz için teşekkür ederim.Haklı başarınızı kalben kutluyorum.
Selam ve en derin saygılarımla.
Öncelikle geçmiş olsun... Umarım sizin için her şey yolunda gider...
Şiirde olduğu kadar anlatımda da mükemmelsiniz...
Tebrik ederim... Selam ve saygılar...
Ben epey zaman önce Tacettine demiştimki arkadaş bunlar Rizelidir bu gün ölmeye başlasınlar yirmi sene daha yaşarlar
Bir ara yazdığı şiirlerden anlaşılmıştı zaten bir şeyler var ama bize söylemedi
Geçen kışta Rizeye gidişi buydu demek
Korkma kardaş korkma kötülere birşey olmaz sen daha çok yaşarsın
Toynaklar kolay kolay yetişmiyor
Sonunda imana gelip şükrettinya oh be dedim..
Şükürler olsun Allahıma verdiği güzelliklere nimetlere en önemlisi bize verdiği akıla binlerce şükürler olsun....
.......................geçmiş olsun gardaş
Ben bu öykünün sahibini tanıyor gibiyim. Derdi veren Allah, dermanı da verir diye boşuna dememişler dost yürek.
Binlece kez geçmiş olsun diyorum. Olay acı da olsa güzel kaleme alınmış bir yazı, seni kutlarım.
Ben de tam puanımı sayfana bırakıyorum. Sakın o kavanozdakileri yeyemezlik etme emi!
Sevgi ve saygılarımla...
Ortamın çok daha vahim yanı olabilrdi, zira dostluk ve akrabalık değerlerine sıkı sıkı sarılmanın getirdiği mutluluğu okudum yazınız da.İşte bunun için diyorum ki şükürler olsun böyle bir Vatan da böyle bir bir millete mensup olduğum için, Allah cümlemizi birbirini anlayan; dost mankenliğinden ziyade gerçek dostluklarda daim eylesin cümlemizi.Sevgilerimi gönderdim sayfanız keyif verdi..
Harika! Bence de şükürler olsun. İnsan yeter ki yaşarken umudunu öldürmesin.. Mucizelere inanırım ben. Çok yakın zaman önce sizin yazdığınıza benzer bir olay yaşadım. Ayaklarımda ileri derecede şişkinlikler vardı. Kalp yetmezliğinin işareti dediler. Kendimi bu dünyaya misafirmişim gibi hissetmeye başlamıştım. Bu arada romatizma da aynı şişkinliği yapar dediler. Bir de o bölümün istediği tetkikleri yaptırdım. Aynı zamanlar da iki bölümün sonuçları da iyi çıktı. Ben de şükürler olsun dedim.
Yapılacak bir tetkikim daha kaldı. 07 Eylül'de ama içim rahat. Yaşamak çok güzel insanın sevdiklerinden ayrılma düşüncesi bile çok kötü. Allah kimsenin düzenini bozmasın tabi en başta sağlığını.
Umut ve mutluluk dolu bir yazıydı. Bazen insanlar kendi zaferlerini yaratır ve yaşarlar.. Saygılarımla...