- 1400 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
ÖNEMLİ!!!
Paylaşmak adına hayatta bazı gün ve saatler çok özeldir. Bunun için bu anlar keyifle yaşanmalıdır.
“MARS” gezegeni bu içinde bulduğumuz 2010 yılı Ağustos ayından itibaren geceleri gökyüzünün en parlak cismi olarak görünürlerde bizleri selamlarcasına uzay boşluklarından yaklaştığını görmek yaşam özlemli bir sevda anlayışı ve sıcaklığı kadar ayrıcalıklıdır.
Zira “MARS” gezeğeni çıplak gözle dolunay kadar büyük olarak görünecektir. Bu şölen için 2010 yılının bu 27 Ağustos’unda “MARS” Dünya’ya 34,65 milyon mil yaklaştığında çıplak gözle “MARS” en büyük göründüğü zaman olacaktır.
BUNUN İÇİN 2010 YILI 27 AĞUSTOS GECESİ SAAT 00,30 MARS GEZEĞENİNİ GÖRMEK İÇİN GÖKYÜZÜNÜ İZLEYİNİZ.
Gökyüzünde Dünyanın iki AY ’i varmış gibi bir görüntüyü izleme sansı yakalayacağız. “MARS” Gezegeninin Dünya’ya bu kadar yakın geçeceği bir sonraki tarih 2287 yılı olacağını düşünürsek biz yaşayıp bunu görenler bu görsel GÖK olayını bir daha göremeyeceğiz .
Mavi gökyüzü için duyulan ve göklerde olmak adına özlemlerin insan düşününde eksik olmadığı bu görsel olayı dostlarla paylaşmak bir ayrıcalıktır. Haydi, bu görsel olayı sizlerde kendiniz ve dostlarınızla İZLEYEREK görününüz ve paylaşınız.
Bedri Demirpençe
YORUMLAR
Paylaşımınız için çok teşekkürler,hem de büyük bir keyifle izleyeceğim ve resim çekmeye çalışacağım. Sevgilerimle..
Bedri Demirpençe
Bu anlamda paylaşmayı düşündüm...
Saygılarımla
Teşekkürler bilgilendirici paylaşımınız için.. Çok memnun oldum. Mutlaka izlemek büyük heyecan verecektir. Saygılarımla..
Bedri Demirpençe
Bu şöleni izlemek bence de kayda değerdir.
Saygılarımla