Dönülmez akşamın ufkundayım
O değil de,
’Evet’, ’Hayır’ kelimesi birbiriyle ne kadar kavgalı dimi? İnsanın kaderini değiştiriyor.
Nikah masasında Allah muhafaza ’Evet’ dediğiniz anda dönülmez akşamın ufkundasınız.
’Hayır’ dediğinizi düşünsenize, misafirlerin yüzündeki o şaşkın o aptal ifadeyi... Alın işte... yine dönülmez akşamın ufkundasınız.
Ya referanduma ne diyeceksiniz?
’Sustum sustum, padişahın kızı olsan sustum sustum’ diyosunuz dimi. Sizi gidi sizi...
O değil de;
Uzak biyerlere gitmek vardı şimdi hatta gitmek yorar beni.. şu an uzakta olmak vardı. Düşündüm de hiç yurtdışına çıkmadım, hiç heves de etmedim. Hatta pasaportum bile yok.
O değil de,
Gitmeli bazen gidilmeyen yerlere...
O değil de;
Bugün de akşam oldu. Tıpkı Türk filmlerindeki gibi... Günler haftaları, haftalar ayları, aylar yılları... neyse.. öyle işte...
O değil de;
Eskiden bişi vardı, başak mı neydi. Kılçıklı bişidi. O kılçıkları sapını koparmadan tek tek sapından ayırıp yastığımızın altına koyardık. Dileğimiz gerçek olacaktı sözde. O yaşta ne diliyosak artık.... Meşakkatli bir işti. Nerden aklıma geldiyse...
O değil de;
Püfff... drinkim ısınmış... Üşenmesem kalksam yerimden de buz atsam içine...
O değil de;
Annemi babamı özledim. Memlekete gittiler, gelsinler artık yaa!
O değil de;
Burcu’dan sonra şimdi sana da iyi bayramlar Ayşegül...
O değil de;
Hepinize iyi bayramlar...
YORUMLAR
Esma KAHRAMAN
yaaaa... yuh bana beee. kazık kadar adam oldum yazılı bi mektup göndermesini beceremiyorum. ahanda boş gitti işte.
dur dur okuma onu ( zaten istesende okuyamazsın) o değil de, yazınızın ismine bakıp cumhuriyet meyhanesini neden yadettim bilmiyom ama sözüm ona özlemedim değil hani, hele şu bayram bi geçsin vuslata erişiriz. bu arada, bende çok fena özledim anamı
özellikle o bebek kokusu yok mu, burnumda değil içimde çiçekleniyor. neyse, arabeske bağlamanın alemi yok konuşuyoz şunun şurasında. gerçekten kötü yaa insanın nikah masasındaki durumu. bi de referandum da ne ayak o da meçhul... aslında hazır çenem düşmüşken çok bişeyler yazmak isterdim, anam kaçmasaydı gözlerime... selamlar.
o değil de hayırda hayır vardır ...olsun gözüm olsun...allah kavuştursun...iyi bayramlaaar...