KISA NOTLAR
Çocuklara güven olmaz, anne ve babasını, işlerine gelmezse, anında satarlar.
Ne istediğini bil ki, senden ne isteyeceklerini bilsinler.
Uyumak sadece geceyi kurtarır. Ya gündüz?
Seninle konuşmak istiyorum dediğin herkesin, ‘seninle konuşmak istiyorum’ dediği biri mutlaka vardır. İnsan konuşmazsa çatlar.
Söylenen yalanlar söyleyeni boğar, ama yalanlar yol da gösterir, kime nasıl davranacağını yorumlar.
Kimse kimseyi severek doğmaz. Sevmek sonradan öğrenilir, mecburiyetler insanı bozar.
Cebinde akrep olup, dilinde kemik olmayanların karşısına, kaleminde, kelamında akrep ve kemik olmayanlar gerek, ancak o zaman eşit olurlar.
‘İstemediğim bir şeyi yapmayacağım artık’ demek, insanın 10,- 20,- 25, yıllarını alabilir, çünkü ancak bu kadar süre sonra korku yerini cesarete bırakır.
Ya ağzının tadını, ya hayatını, ya da kendi değer yargılarını bozduğundan kin kötüdür. İnsanı çirkinleştirir. Kalbi kana bulamaktan başka bir işe yaramaz.
İnsanlar, karanlık tamı, yoksa aydınlık tamı iyi insan olurlar?
Uzuvlarımız çift yaratılmıştır, biri çalışmazsa diğeri görevi üstlenir. Tek olanlarınsa görevi bitsin diye tektir.
Kimse kimseye bir şey öğretemez,
Öğrenmek istemezse.
Ah şimdi elimde sihirli bir değneğim olsaydı keşke…
NAZ
YORUMLAR
İlginç tespitlerdi.
Elinizde sihirli bir değneğiniz olsa yapacaklarınızı bizimle paylaşır mıydınız?
Selamlar.