KIR GEZİNTİSİ
Okan ve Ece çok sevinçliydi.Bugün yaz tatillerinin ilk günüydü.Anne ve babaları ile birlikte bir kır gezintisine çıkacaklardı.Bütün aile neşe içinde kahvaltı yaptı.Ece kahvaltıdan sonra annesine mutfakta yardımcı oldu.Okan,minik köpeği Şeker’in öğle yemeğini hazırladı.Gezinti yapacakları yer,evlerinin biraz ilerisindeydi.İki kardeş el ele tutarak anne ve babalarının önünden yavaşça ilerliyorlardı.Ece,beyaz papatyaları,kırmızı gelincikleri görünce çok heyecanlandı.Kardeşinin elini bıraktı.Hızla koşmaya başladı.Doğayı çok seviyordu.Okan ablasının arkasından seslendi:Ablacığım beni de bekler misin?Ece adımlarını yavaşlatarak kardeşinin kendisine yetişmesini bekledi. İki kardeş rengarenk çiçeklerin arasından anne ve babalarına el sallıyorlardı.Bir süre sonra iki kardeş,ellerinde birer demet çiçekle geri geldiler.Topladıkları çiçekleri anne ve babalarına uzattılar.Suna Hn.ve Hasan Bey çok duygulanmıştı.Çocuklarına sarılarak teşekkür ettiler.Şimdi de sıra onların hediyelerine gelmişti.Hasan Bey,çantasından çıkardığı paketi Ece’ye uzatarak bu senin hediyen kızım dedi.Ece hediye paketini açtı.Çok istediği pembe tül elbise ve pembe tacı görünce,babasına sarılarak teşekkür etti.Suna Hanım, Okan’a elinde ki hediye paketini uzatarak bu da senin hediyen oğlum,aç bakalım beğenecekmisin?dedi.Okan heyecanla paketini açtı.İçinden bir çift mavi buz pateni ayakkabısı çıktı.Annesine sarılarak teşekkür ederim anneciğim dedi.Anneleri çocuklarına dönerek;Bu yıl derslerinize gereken önemi gösterdiniz.Çok çalıştınız.Bize iki güzel karne getirdiniz.Bu hediyeleri hakettiniz dedi.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.