Günbegün Notlarım 120/GEL SATIRLARIMA KON...
........................................
Gel satırlarıma
utanmayı yasaklayarak kendine
utangaçlığı defterinden kaldırarak
Gel harflerime. Tümcelerime istediğin kipte sokuluver. Cümlelerimi artır, aşktan yana. Gel paraf üstüne paraf ekle paragraflarıma. Yazmaya koyulduğum kitapların baş ve son kahramanı sen ol. Sen kal sevginle her zamanımda. Her vaktimde çalan saatim gibi dur nefesimde...
Gel tarlalarıma
yağmurdan medet ummaktan vazgeçerek
bir başka bahara şansı bırakmaktan cayarak
Gel toprağıma. İstediğin ekin mevcut özümde. istediğin bereket, var derinliklerimde. İstediğin meyve ve sebze hazır benden sana. Yaklaş yakınlığıma. Korkma. Korkma kalbimden. Kalbim seni baya seviyor...
Çoktandır kollarım hazır, seni candan kucaklamaya. Epeydir heyecanla gelişini beklemekteyim. Fazla zamandır, ruhum ruhunu öpmek için sabır taşı olmuş...
Gel düşlerime
her hayalimi gecelerine asarak
her beni kendine hece hece okuyarak
Gel yanıma. Uğra beyaz sayfalarıma. Kalemlerim güzelliğini daha fazla nakışlamak için ve zarifliğini daha çok yazmak için, yakınlaş duygularıma. Hislerime bütünlüğünle tercüman ol. Yüreğimin dili ol. Gel dol kimseye izin vermediğim sahillerime. Dalgalarımı öp deniz bakışlı gözlerinle. Tatlı yemişli sözlerinle mest et benliğimi.
Gel beni sustur konuşmalarında. Susmalarında konuştur beni, gel.
Gel, istediğin gibi mekan kur memleketimde...
Gel, bildiğin gibi d-oku kalbimi...
..........................................
Mehmet Selim ÇİÇEK
25 Ağustos 2010,,,21.35
Mardin