Kim Bitirdi Icimdeki Seni ?
Nerden baslasam,nasil anlatsam acaba sana bunu, Icimde vazgecilmezimdin nefesimdin aciktigimda asim susadigimda suyumdun..! ne oldu bana neden böyle oldum ben? bir sihirli deynekmi deydi bana sana olan herseyimi icimden kim kazidi?
Nedir bu senden kacisim yanindaki huzursuz tavirlarim yanindaki mutlulugumu nasil kaybettim.. oysa sen bende birden ansizin kaybolmayacak kadar yüceydin:( ne oldu bana ne?
yanimda sen oldugunda cevremde kimse olmasada olur derdim yine cevremde kimse yok ama en acisi icimdede sen yoksun :( cok aciyorum kendime hemde cok kimsenin bana aciyamayacagi üzülemeyecegi kadar cok! en basinda böylemiydim ? sensiz bir lokma yemek bile yemezdim.mecbur uzakta olman gerekse hüzün denizlerinde kaybolur kahrolurdum aglardim sensiz oldugumda dünyam basima yikilirdi sanki benim var olus sebebimdin:( simdi sende beni yargiliyorsun.sen, sen diyorsun ben mutlulugumu kendi ellerimle nasil yok olmasina izin veren kisi olurum :( defalarca sana benim mutlulugum senin avuclarinin icinde ne olur ne olur yapma dememmi sucum :( tüm dünya karsimda sen yanimda ol ne olur destegine ihtiyacim var dememmiydi sucum :( kolaymi saniyorsun onca senenin üstüne herseyden vazgecmem ama bunun sebepleri asla bende olamaz nede bir baskasi olamaz.yargila kendini kim böyle bir zamanlar nefesimsin dedigi halde nefessiz kalmak ister ? sorulari bende deyil bu sensiz olusumun ben neydim ne oldum kalbim hincla doldu eski ben istesemde olamiyorum neden yasattin bu hayati bana neden :( nicin böyle oldum ben :( herkeze herseye küstüm su aralar tek istedigim sey kendime küsmemek eger kendimede küsersem yok olurum kaybolurum kendime acimiyorum iki melege aciyorum ne yaparlar bensiz söylenen her sözün aci geliyor artik bana tatlida söylesen agzimin tadi kacti hersey aci tadlarda :( kayboluyorum su kainatta peki bu kaybolusumun kimse icin önemi yokmu sorarim sana yokmu ben kayboldumda yok oldumda yazik olmayacakmi bana bu bünye ne kadar dayancak bu acilara verdim degerlerim beni ben yapanlar yok oldu az birazcik ümidim umudum var onuda kaybetmek istemiyorum yatagima uzandimda döktüm o gözyaslarim rüyalarimda özlemini duyduklarimin sesleri resimleri ben böyle deyildim!!!! hayat doluydum herseyi gögüsleyecek kadar yüceydim ne oldum ben ne oldum sor kendine karsinda acimasiz seri katil gibi gördün beni al koy elini vicdanina dön o ilk yillara kim bu seri katil gibi kimseye acimadan ilerleyen kimin eseri! ne agladim seyler anlamli nede güldügüm seyler anlamli anlamlarini yitirdim gülmelerimin ve aglamalarimin ne yaptigini bilmez bir sekil aldi hayatim :( yatagimdan kalktimda yüzüm gülsede ben gülmüyorum ! nasil kiydin benim hic bitmeyecek sandigim o yüce sevgime deger verdim kim ne derse desin kim ne yaparsa yapsin sen icin herseyi gögüsledim kirildim yetmiyormuydu hayata sen nasil yaptin bunlari bana ! kanadi kirik kücük kus bile benden sansli bir gün kanadinin iglesip ucabilme ihtimali var ya ben kendimde o gücü görmüyorum bile :(herseye ragmen nese dolu durusum ümit vermesin ne sana nede cevremdekilere ben tükeniyorum bitiyorum icimdeki yaralar iylesmiyor ne tatli sözle ne bir gonca gülle cünki benim hayat verdigim deger hayattan istediklerim bunlar deyil :( acikca dedim sana tükeniyorum bitiyorum birak kendini düsünmeyi ne olur sadece beni hayata döndür bencil deyilsin her yardima ihtiyaci olana duyarlisindir en yüce sözün" gücsüz gördümde dayanamam yüregim kan aglar" di bana nasil kiydin! sen her yasanani unuttun dilin kendine deyil bana söyledi aci sözleri simdi kolayca unutup yine sen yaptin diyebiliyorsun ne olur iyi düsün kalbimde bir zerre kötü niyet beslemeyen bir birey olarak nefesimsin dedim can yoldasima hayat arkadasima nasil kötülük yapabilirdim :( bu sana hislerimin aci mektubu olsun dön sana ask mektuplari yazdigim günlere otur ve karsilastir simdi soruyorum sana kim bitirdi icimdeki seni?
YORUMLAR
KIMSE SEVDIGININ YÜREGINDE BITMEK ISTEMEZ:YA YASANANLAR AGIR GELMISTIR .YADA HAYAT BUNLARI YASATMISTIR:EMINIM O DA ISTEMEMEMISTIR BUNLARI;HEMDE HIC ISTEMEMISTIR,yüregine saglik.......cok güzel bi yaziydi