- 786 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Oku Kardeşim
İlk insana dediler hemen oku.Ne oldu aslına insanoglu. Yine hüsran yine hüsran.Kitap okumadık diye kaldık bu hale. Hele bir çık bak insanların haline.Kimi yoksul kimi fakir kimi bitap . Peki bu insanların bu hale kalması kader mi.Yoksa kitap okumamalarından dolayı mı.insanoglu aslında toprağa atılmış bir mucevher.Onu topraktan ve taşlardan ayıracak kitaplar ve kütüphaneler.Bunu anlamayan insanoglu köle olmaya mahkumdur.Yine onu bu kaderinden kurtaracak kütüphaneler.Bu kadar şair ve yazar anlatı derdini.bak halime ders al kalma bu hale diye.Hani hani kölelik bitmişti.21yy da kita okumayanların kafasına kiliç gibi inmişti.herkes der :kitap okusam ne katacak Bana.ey cahil-icuhala bir kitap okuda gör kendini.Bugun hala insanlar açlıktan öluyorsa.Bugun hala kutuphaneye ve kitap okumadıkların dan.Bir sor kendine cetdin oraları nasıl fetti.Şimdi sorsan hemen derler:kılıçla tüfekle cenkle.Bir gittede Osmanlıya ve bak temeline.Şeh Edebalının zihniyetiyle fetti.Anlayacagın Avrupalı bizi aklıyla gçeçtç. Osmanlı ve Türkiye kitap okumayı geç fark etti.Şimdi sor bir kendine o kafede oturmakmı . Yoksa eline bir kitap alıp okumak mı.
YORUMLAR
İddialar desteklenmemiş.
Konu haklı ve hassas. İfade hırçın ama zayıf kalmış.
Daha uzun ve örneklemelerle yazılsa çok daha iyi olurdu.
Niyet ve düşünceden dolayı kutlarım.