Sen bu kafayla askerde çok dayak yersin
O değil de;
Sayın Yolcu; Temmuz sıcağında kışta kıyamette kalmışız gibi toplu taşım araçlarında camları sıkı sıkı kapatıp ortamı buram buram ter kokutmanızın maksattaki gayesini anlayabilmiş değilim. Ya da ucuz parfüm kokutmanın…
Pisler…!
Daha her ortamda horul horul uyuduğunuzu hatta ayakta uyuduğunuzu hiç söylemiyorum. Gören bilen de sizi Pamuk Prenses’e özenip zehirli elma yediniz zanneder…
O değil de;
Bayan Yolcu; harbiden bayıyorsunuz. Yanınızda çocuk var diye kalkıp size yer veriyorlar ama siz çocuğunuzu oturtup kendiniz ayakta bekliyorsunuz ya... İşte o an, işte o aannn… ben yaşayamaaammmm…
O değil de;
Sabahın kör karanlığında cep telefonunuzu kulağınıza yapıştırıp konuşmaya bir başlıyorsunuz susmak bilmiyorsunuz. Hani o an size gülümsüyorum ya… İşte o annnn ben yaşayamaaammm… Neyse az durun bu espriyi daha önce yapmıştım yapmim en iyisi…
Demem o ki;
Hani ben size gülümseyince sizden hoşlandığımı falan zannediyorsunuz ya… İşte o an hakkınızda düşündüklerimi bilmek bile istemezsiniz…
O değil de;
Araçlara binerken sıraya girin yaa… valla… Güldüğüme bakmayın, acayip kızıyorum… Hani bunu hepiniz yapıyorsunuz ya… işte o an daha çok kızıyorum!
O değil de;
‘Yakın mesafede inecekler insin’
Şoför bu mısralarında ne anlatmak istiyor? Uyar mı bilmiyorum da bu güzide şoförümüze benim canım ‘Sen bu kafayla askerde çok dayak yersin’ demek istedi… Uysa da uymasa da…
O değil de;
İstanbul İstanbul olalı.. hiç görmedi böyle keder…
O değil de;
İyi bayramlar… kendinize cici bakın…
YORUMLAR
Esma KAHRAMAN
Her seferinde gülerek hak veriyorum size...Değerli Yazar.
Bir arkadaşım vardı serviste...
Aracın bir tek açılan camı vardı.
Gider onun altına oturur,camı sıkıca kapardı.İçerisi pide fırını gibi..
Abi derdim camı açsak birazcık..
Yok kardeş...rüzgar vuriye ensem tutuliye derdi..
e o zaman camın dibine oturma..
Yok illa oturacak..
Zır sığır ...
Bi de yalandan uyuyanlar yok mu???
Çocuklarıma tembih ettiğim en önemlşi meselelerden biri de bu..
Sakın yalandan uyuma ayaklarına yatmayın..sakınnnn.
Ve sakın siz otururken bir bayan ayakta kalmasın..
Anneniz olduğunu düşünün..
Bi de erkekler genellikle işten çıkınca leş gibi kokuyolar...
gelip bi de koltukta oturan insana yaklaşıp durmuyolar mı????
Evetttt...insan insana gülünce neden -yanlış anlaşılma diyemiyicem- öküz anlaşılma oluyor.
Oysa Peygamberimiz( S.A.V.):
(Mümin) kardeşine tebessüm etmen sadakadır. İyiliği emredip kötülükten sakındırman sadakadır. Yolunu kaybeden kimseye yol göstermen sadakadır. Yoldan taş, diken, kemik gibi şeyleri kaldırıp atman da senin için sadakadır.(Tirmizî, Birr, 36.)....diyor.
Akıllı insanın deli olabileceği ne güzel sebepler var Metropolümüzde...
Valla iyi bayramlar..
,Billa iyi bayramlar.
Esma KAHRAMAN
Esma KAHRAMAN
o değil de...
istanbulu istanbul yapan bu tip garip ( yaratıklar demedim ) ler değil midir ? bırakında az-buçuk nazar boncuğu olsunlar diimi...
saygılar efemmm, selamlar...
Esma KAHRAMAN
..''o değil de'', havuç alacam diye ön sıradakilere eziyet olmasın varlığım amaçlı sıra beklerken, arkamdan müsadenle diyen birine yer verdim,yara yara kalabalığı öne geçip sıramı ihlal ettirdim.ben miyim saf o mu uyanık(( ne çok örnek var...ne çok bayram göresi insan...''o değil de'' çok güzel olmuş yine...
Esma KAHRAMAN
Daha bayrama çok var Esma, birkaç yazı daha yazardın, nereye gidiyorsun?
O her kim ise senden çekeceği var gibi:)) Değişik bir yazı beğendim.
sevgiler...