Hayat Üstüne Kısa Bir Not
Saate baktı adam. Saat duvarda tıklemelerine devam ederken. İç geçirdi.Gözlerini kapattı.O ilk gunlere dondu annesin eteğinden tutunduğu o güzel günlere daha kendisini yeni tanıyordu ozaman herşey ona bilmece gibi geliyordu. etrafına heyecanla bakıyordu herseyden urkuyor herseyden cekiniyor ve urkuncede annesine koşuyordu. Ah dedi nerde o eski zamanlar sonra ellerine baktı o cocuk ellerin yerinde tıtreyen eller kocaman parmaklar gordu ürktü tekrar gözlerini kapattı. Çocukluguna döndu yıne yine annesinin yanında idi annesi kocaman evin tertemiz pasta kokan mutfagınde ona kocaman siyah bir kek yapıyordu adam kakolu keki cok severdi cocuk ken oan siyah kek derdi annesi ona o keki haftada 2 kez yapardı yuzunde hafif bir gulumseme oldu adamın. tıtreyen ellerini kaldırdı parmaklarını o gulumseyen yuze degdirdi ve yine urktu adam . Allahım nekadar farklıyım dedi . Geri gitmek istedi gene cocukluguna gözlerini gene kapadı. annesi gene yanında idi. Onu nekadar zoledigini hissetti adam onu kaybettikten sonra hıç birsey eskisi gibi olmamıştı zira .annesi ona gulerek baktı oğlum dedi hadi şu yemek tabaklarını masaya gotur koy baban birazdan gelir bak cok işim var yardım et bana ve adam koşarak tabakları masaya koymaya gitti. ve bir anda gene gözlerini açtı elleri titriyordu tabakları dızememişti. Adam iç çekti ah ah nerdeyim nerelerdeyim dedi geçmiş cok özlemişti ama hayat onu almış ve buralara taşımıştı işte şu anda yaşlı yorgun biçare ve mutsuz du. anneside yoktu artık kime koşacaktı canı acıyınca kıme ağlayacaktı. Duvarlar dedi hep o duvarlar sardı beni ve gözlerini kapadı geçmişe dönmek için ve kendini tekrar hayallerin koynuna bıraktı.