- 973 Okunma
- 12 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Korkunc bir bölümdü.
Ama adamdaki tavir da tam tahrik ediciydi gel beni illaki vur der gibi.
Allah kimseye yasatmasin.
Evet nikah kimseyi birbirine baglamaz kalpler bagli olmadikca.
Yüreginize saglik
Sevgilerimle
hicbitmez tarafından 8/29/2010 12:49:08 PM zamanında düzenlenmiştir.
Nermin, bu bölüm korku filmlerini aratmayacak gibiydi. İyi ki kadın kaçmış, öbür bölümde de onu mu öldüreceksin. Güzel anlatım, tam puan.
sevgilerimle...
Nermin Kaçar
Nermin hanım,aranıza yeni katıldım.İlk bölümden başlayıp yorumlarımı ona göre yapacağım!
Genelde öyküleri severim.Bu bölümde üslup ve içerik kendine özgü sanırım.Akıcılık,okuyucuyu yormuyor.Selamlar efendim!
Bütün bölümlerini bir solukta okudum ve döndüm:İşte elimden düşürmeyeceğim romanın bölümleri demek istiyorum.
Konu bağlantıları,ruh tahlilleri,meteforlar,sebep sonuç ilişkileri usta bir kalemin eseri olsa gerek diye düşünmekteyim...
Tebrikler yazar kardeşim!
TALİHİMSİN tarafından 8/24/2010 1:01:21 PM zamanında düzenlenmiştir.
Nermin Kaçar
Bu bölümü anlatmamış, adeta resimlemişsiniz. Çok başarılı buldum.
Tebrik ederim.
Nermin Kaçar
Nermin Kaçar
Nermin Kaçar
Okurken sanki görmüş kadar etkilendim. Kalemin çok ama çok güçlü. Sevda nereye saklandı acaba..İhanet ne kadar da kötü. Tebrikler.. Sevgilerimle
Nermin Kaçar
Nermin Kaçar
Nermin Kaçar
Aldattı mı bitmiştir zaten olay.Onun kanını bile akıtmaya değmez aslında.Bırakıcaksın kendi çamurunda debelenip dursun.Hiç elimi onun pis kanıyla kirletemem.Sepeti koluna herkes yoluna en azından bir içimlik kahve nin hatırına salıvermek aldatanı...
yüreğine sağlık Nermin kardeşimizin.Ellerin dert görmesin zevkle beğeni ile okudum.Arkası yarınları bekliyorum.
Saygılarımla
Bahar
Nermin Kaçar
kanka kardeşime yürekten tebrikler...
enfes bir seri devam ederken ihanetin bedeli ödeniyor... Kan kokusu etrafı sararken elin kana bulanmasına neden olan şıkıdım dilber tüyüyor, tüyüyor ki; usta kalemimiz gelecek bölüme heyecanımızı ve merakımızı usataca saklamış...
kutluyorumcan kardeşimi, ustamızı...
varolasın ...
yazarımızı ayakta alkışlıyorum.
kankam , harika yazıyorsun...
selam ve saygılarımı uçurdum kardeş yüreğime uzaklardan...
direnis tarafından 8/24/2010 1:46:48 AM zamanında düzenlenmiştir.
Nermin Kaçar
Yine ihanet ve üstelik küstah koca aldattığı karısını bir de tahrik ediyor, sen beni öldüremezsin, diye.
Anlatımın öyle güzel ki, okurken o hain kocaya öfkelendim.Tebrikler canım, yine çok güzel bir bölüm,sevgiler.