SENDEN SONRA
Gözyaşlarım yanağımı ıslattığı zaman bana her zamankinden daha fazla acı veriyordu.Her bir damlası yüreğime akıp,orada birikti birikti ve bir cehennem çukuruna döndü.Çok sonraları kendime halime acır oldum ve kendime yazıklar etmeye başladım.Oysa senin bunların hiçbirinden haberin yoktu.Kendi hayat oyunlarınla meşgulken,bir kalbin senin yarattığın acıyla sızlayıp durması yine o oyunlardan biriydi sana göre.Senin için hiçbir anlam taşımıyordu.Oyununu kurallarına göre oynadın,galip geldin ve çekip gittin tüm benliğimi sarıp sarmalayarak.
"Ayrılk vakti geldi artık". Bunun insanlar için hep acı bir duygu olduğunu duyumsardım.Sevdiğini kaybetmenin acısı...Ya kalbinden ya da ölümle uğurlanması bu dünyadan.Nerden bilebilirdim ki bir gün bunun hayatımın bir parçası haline geleceğini?Nerden bilebiirdim ki böyle bir duvara toslayıp çizip,resmini yaptığım seninle ve mutlulukla dolu hayal dünyamı gerçekleştiremeyeceğimi,nerden?
Her film karesinde bizi görüyor,her şarkıda biz söylenir gibi gelirdi bana.Notaların o insan ruhunu büyüleyiciliği tarafı zamanla benim için meziyete dönüştü.Çünkü seni görmediğim,sesini duymadığım zamanlarda onlarla avunurdum.Hayatımın her anında sen vardın ve bu yüzden hayatım sen gittikten sonra bir işkenceden farksız hale gelmişti.
Yaşım henüz yirmiydi.Hayatın baharı denilen dönemin tam ortasındaydım.Oysa benim tek ve değişmez gerçeğim vardı:Hayatımın kışını yaşıyor oluşumdu.Her taraf bu sefer beyaz değil de tamamen siyah ve karanlıktı.Dediğim gibi hayatımın kışıydı.En lanet ettiğim şey olan sigara,benim tek yoldaşım oldu.Hiçbir şeye asla dememeyi böylelikle öğrenmiş oldum bir çok öğrendiğim gerçek gibi.
Hayatın bir başka gerçeğiyle de iki ay önce tanıştım.Ölüm de benim kapı çalmış ve beni davet etmişti.Ve benim bu davete evet veya hayır deme şansım hiç yoktu.Genç kalbim senin sessiz sedasız gidişini kaldıramadı.Sigara ise tüm vücudumu sarmış ve siroza çevirmişti.Ne geriye dönme ne de geleceğimi görme gibi bir şansım da kalmıştı artık.Hayat perdemi seninle açtım ve şimdi de seninle kapatıyorum.Seni çok sevmiştim ve hala ölüme uğurlanırken bile seni çok sevdiğimi biliyorum.Hoşçakal...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.