Aşkın MeLankoLik HaLLeri
DönemeyebiLirim gittiğim uzak yerLerden..Bu cümLeyi her kuLLandığımda uzakLara gittim ve dönemedim..DiLimin ucundan aşk sözLerimi aLan sevgiLi çok uzakLarda..O haLde korkuLarıma yenik düşmeme gerek yok..Uzakta oLana ne kadar uzak oLursunuzki? Yada çokmu önemLidir mesafeLer? ayrıntıLara takıLıp gitmemidir uzakLığı anLatan cümLeLer..Çiğnenmiş cikLet muameLesi yapıorum kendime (: İğrencim ya(: Giderayak keskin cümLeLermi kurmak istiyorum..cikLet (:
TanımLamak istiyorum içimdeki buzuLLarı ..Görünen yanı buz dağı göremediğin yanı yangınLarım..ŞiirseL bişeyim bugün .BiriLeri masaLıma kahraman oLsun ..Yada yüreğimin cüceLerine dev hikayeLer anLatıcam ve garip bir masaL oLacak…ŞiirseLim ama yürek burksun isterken kendi özneLerini yaraLıyor..AnLamsız gaLiba herşey bugün haLbuki sadece özLenen sevgiLi varsa anLam aramaya gerek yok..Tuu..ÇayLak bi çırak bünyesi var bende öğretiLenLere sakarca cümLeLer kuruyorum..KeKeLiyorum artık keLimeLeri…aaa şşş kkk (: aşk..Abartıyorum artık sabrın son sınırLarındamıyım? kimyam oLumsuz etkiLeniyor artık herşeyden ..Sevgiyi eritiyorum aşkLa karıştırıyorum istediğim formüL bu değiLdi ..Bi maLzeme dahamı eksik?
KendimLe başbaşa kaLmak sanırım bana iyi geLmiyor..AsLında bugün hiç aşktan bahsetmek istemiyorum sevgiyide anasım yok…TırnakLarım etinden ayrıLıyor gibi..Artık okadar anLamsızki tuttuğum dip notLar…HaksızLık ettiğimi biLiyorum içimdeki özeL insana (ben yani ) (:FarkLı bir an ağLamak isterken anıra anıra güLmek istiyorum …Bugün frekansLarım karışık..Beni idare edin bugün…Limitsiz acıLar yükLeniyorum ama hemen ardından siLkeLeniyorum…Bi yerLere bağLıyorum kendimi..Hareketsiz kaLdıkça vadesiz hesapLarımı kontroL ediyorum…Şimdi gözyaşLarım çiseLiyor…
Denizin dibine çökmüş kum gibiyim ve aynı kumu çiğniyorum yürüdükçe ..Kendimi acıtıyorum yazdıkça konuştukça…Karamsar resimLerime yeni yüzLer ekLiyorum..Şurda bir dağ varmış dağın kenarından güneş çıkıyormuş..şurdanda bir nehir aksın suyun rengi mavi oLsun…Güneş sarı..DağLarım yeşiL ..Nehrin üstüne köprüLer kurayım..Sen geç köprüLerimden..
Birgün sevmekten vazgeçebiLiyorsunuz ama özLemekten asLa!!
Haftasonu yazısı oLarak epey karamsardı ..kİme neee!! Sevgiye vakit ayırabiLiyorsanız bu yazıyıda toLare etme şansınız % 50 dir..Buda yeterLidir benim için ..Yarı yarıya şans tanımış oLdum kendime (:
İyi haftasonLarı…GünLerden Pazar..Tadını çıkarın..
diLa Özen…