Aşk Hikayemi BaşkaLarı Okuyor
Herşeyden ve herkesten kaçmak insanı bir müddet beLkide sır oLmak düşüncesiyle oyaLayabiLir…Uzun sürmeyecek besbeLLi bu kaçışLar ama bir şikayetim var diyemem…Sanırım ses bile istemiyorum …BöyLe iyi yani…Küstüğümü sanıyorLarda değiL tabiyki ..Ben tam oLarak küsme demiyorum daha çok sessizLik ve beLkide kendimden kaçmak..Çok sık kuLLandığım bir cümLe bu ara beLkide en katLanamadığım kişi yine benim…DayanıLmaz oLan şeyLer yaşıyorum beLkide…AnLamak istemiyorum hayatın bana yapacağı hiç bir mazereti…Benim mazeretim hasret senin mazeretin nedir hayat?
Artık hiç asıLmak istemiyorum çekip gidene…YoruLdum..Çok yoruLdum..Kendimi hatırLatmaktan yoruLdum..Bak ben burdayım demekten diLim damağım kurudu…Hem nedir benim derdim kuzum (: ? yorgan gitmiş kavga bitmiş (: Manasız bir teLaş bendeki…EksiLsin istemiyorum duyguLarımdan bir zerre..Neden?
Sanırım sadece kendi duyguLarımı anLamasızca savunma haLi..TerkediLdiğiniz zaman böyLe anLamsız savunma mekanizmaLarı geLiştiriyorsunuzki bu çok yorucu ve çok yıkıcıdır..Yani yine sizin canınızı yakmaktan başka bi işe yaramaz…Sevgi karşıLıkLı oLduğu zaman anLamLı ve öLümsüzdür…ELimde kaLan son kürekLe akıntıya kürek çekiyorum…Ve sonumu okadar iyi biLiyorumki…Dibe vurmadan önceki haLimi görür gibiyim…İstiyorumki aşk sözLerim sözcükLerim sahipsiz kaLmasın ama yine bağıra bağıra söyLüyorum ”Lan kime bu sevgi sözLeri”. Seni anLayana söyLe…KabuL et…
KabuL et kaLbim senin aşk hikayeni başkaLarı okuyor …
Ve dahi kabuL et aşk sözLerin sahipsiz kaLdı…Demekki yetmiyor biriLerini cehennemin dibine kadar sevmek..Senin yere göğe sığdıramadığın sevgini biriLeri aLıyor ve bir cüzdana sığdırıyor (: ”Şah ve mat” Yani sen böyLe hep yekLe kaLakaLdın…ALem düşeşte (:
OLsun be hani kocaman sevgiLer için kocaman yürekLerimiz vardı..O bırakıp gitsede biz sevecek çok sevecektik…Bunu diyen üç kişiydik (: Tek başıma kaLdım iyimi (: ?
Benim kaLemimden benim dedikodumu okudunuz (: diyorum ya çok eğLenceLi buraya yazı yazmak…Kimin okuduğu veya okumadığını çokta tınLamıyorsunuz..En azından artık benim açımdan böyLe…Burası benim günLüğüm gibi oLdu…Hiç günLük tutmamıştım..SonsuzLuğa yazı yazmışım hissine kapıLıyorum çoğu zaman..Sanki uzayda boşLuğa dağıLıyor keLimeLerim..Ve kuLLandığım tüm sevgi sözLeri boşLukta asıLı kaLıyor…Neon ışıkLarı gibi..BeLkide gökyüzünü aydınLatan yıLdızLar harfLerimden ibaret (:BeLkide artık samanyoLundaki yıLdızLar benim cümLeLerim..HayaL etmenin neresi kötü..Dağıttığım kendimi toparLadım biranda ..BoşLuktu uzaydı samanyoLuydu derken hizaya girdim..Ve yüksek benLiğim seni seLamLıyorum (:
İçinden bitmesine izin vermediğin sevgin için , Bitiremediğin sevdan için,eskitmediğin tüm sevgi sözLerin ve aşk sözcükLerin için seni seLamLıyorum yüksek benLiğim (:
SevgiyLe kaL sevgiLi yüksek benLiğim…
diLa Özen…
YORUMLAR
İçindeki sevdaya dokunma Dila.Onu beceremiyen ,yaşayamayan çokları var.Sende kalamıyorsa o gidecektir mutlaka.Sorumlusu sen olma yeterki.Zira pişmanlıktır insanı dibe vuran.Güzel yazıydı.