- 935 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
HEPİMİZ KATİLİZ…..
Neden mi… ?
İslam da komşusu açken tok yatan bizden değildir diyen din bizimki değilmi hal böyleyken Diyarbakır da ki seyyar satıcı evde bir şey olmadığı için orucunu açamadan gururuna yediremeyip kendini asmışsa ve ramazanda bile ona ulaşamamışsak sokaklarda kurulan iftar çadırlarımız batsın
Toklara iftar yemeği vermenin gösterişten ve değişiklikten başka hiçbir işe yaramadığını gördük
Diyarbakır belediyesinin malum düşünceye hizmetten başka hiçbir işe yaramadığını gördük kürt haklarını savunma onların haklarını koruyup sosyal adalet sağlama bahanelerinin safsata olduğunu, şehrinde yaşayan ihtiyaç halindeki vatandaşının bile karnını doyuramayan ona ulaşamayan liderin kürt halkının hakkını koruma sözlerinin safsata olduğunu gördük. Acaba bu olaydan sonra hiç kendilerini sorgulamışlar mıdır doğrusu bayağı merak ettim.
Tabii bundan sadece o bölge halkı sorumlu değil tabandan tavana hepimiz sorumluyuz hepimiz suçluyuz hepimiz katiliz, büyüme ve ekonomi başarılarının her defasında başarı olarak göğsünü gere gere konuşan hükümetinde tabana inemediğini gördük üstelikte bu konuda en hassas inanca sahip hükümet olmasına rağmen.
Acaba kendini sorumlu gören olmuş mu dur içi sızlayan olmuş mudur merak ediyorum yerel yönetim bu olaydan vicdan azabı duymuş mudur? Hiç zannetmiyorum onların vicdanı sadece terörist cenazelerinde öne çıkar
Şimdi soruyorum sayın başbakanım siz şuan bu ülkenin ve halkın yöneticisi olarak hz. Ömer adaleti nin, zerresi kadarda olsa kendinizi sorumlu görebiliyor musunuz yoksa amaaannn her zaman ki gibi buna da münferit bir olay mı diyeceksiniz.
Düşünebiliyor musunuz anne baba beraber intihar etmeye karar verebilecek duruma gelebiliyor
Çocuklardan dolayı vaz geçiyorlar bir baba bu duruma gelmişse utansın bundan sorumlu birey utansın bundan sorumlu toplum, utansın en yakını, utansın en uzağı, utansın bu aileden sorumlu söz sahibi liderler, utanalım tüm ülke halkı utanalım, zira orucunu açacak bir tas yemeği olmadığı için oruçlu iken kendini asmaktan başka çaresi kalmayan bir vatandaşa sahip olduğumuz için utansın her vicdan sahibi. Facia gerçekleşmiş türkün aklı ancak başına gelmiş ve aileye yardım yağmış vay beee ne vicdanlıymışız da haberimiz yokmuş
Hal böyleyken vicdanımız da batsın yardımımızda çocukların ve annenin karnı doydu mideleri kurtardık peki o çocukların babalarının yokluktan ve açlıktan intihar ettiğinin bilinci ile hayat boyu yaşamak zorunda kalmalarının psikozunu nasıl tedavi ederiz ne diyeyim dostlar ne desem içimi ve vicdanımı rahatlatamıyorum yazdıkça asabiyetim kahrım artıyor susup kahroluyorum.
Ey cefa kar baba, anne ve çocuklar ne olur bizi affedin zira tüm ülkeden ve ülke halkından yediden yetmişe alacağınız ve hakkınız var
Osmanlı olan atalarımın kemikleri sızlıyor atalarımdan utanıyorum o ailenin her bireyinin bir gün karşısına çıkarım diye korkuyor ve ar duyuyorum…. Sen affet yara b…
Zeki Karabağ….
YORUMLAR
duyarlı ve insan yüreğini kutluyorum zeki. Nerde kaldı insanlığımız, nerede kaldı dinimizn emirlerini yerine getirme ve nerede kaldı vicdanımız. Bu devirde hala birileri açlık çekiyor ve bir yudum ekmeği yok diye canına kıyabiliyorsa, seninde dediğin gibi yuhhhh bizlere..Hiçmi kimse görmedi bu insanları, bir allahın kuludamı el uzatmadı. Peki devletedemi başvurmadılar..Hani diyorum belki erzak ve nakit yardımı alabilirdi. Yada başvurduda elmi uzanmadı bu insanlara..Rabbim kimseleri böyle acze düşürmesin dilerim. Çok üzüldüm o kardeşimize ve ailesine..Şimdi yardım gelmiş!!! demekki bir şeye sahip olmak için bedelini çok ama çok ağır ödemek gerekiyor. Hani barakada oturan şehidimize sağlığında kimse bir ve verelim demezken, şehit olunca anında bir ev veriliyor ailesine..Bedeli çok ağır..bir CAN BU BEDEL..hiçbir bedel ödemeden, üstelikte bizim paramızla tepede keyif yapanların vicdanı sızlarmı dersin:(( biz ne gereği gibi kul, ne gereği gibi ümmet, ne de gereği gibi insan olmayı becerebildik..korkunç bir hayvani nefis besliyoruz içimizde..hep bana hep bana diyen doyumsuz bir canavar..o nedenle çevremizi görmez oluyoruz ve işte açlıktan bir can heba olunca az biraz kendimize geliyoruz..onuda 3-5 gün sonra nasılsa çoktan unutup keyfimize bakarız..
tekrar kutluyorum yüreğini vicdanlı insan..sen insan gibi insansın zeki. Allah gönlüne göre versin
sevgiler saygılar
Simdi Diyarbakir da cok iyi biliyoruz ki büyük aileler vardir.
Olayi Türk Kürt meselesine getirmeden önce bir derininden bakmak lazim.
Kürtlerin altinda son model arabalar pazarlik koyun gibi boynunda altinlar vs.......
Akrabalari vardir bu insanlarin muhakkak.Devletten önce komsudan önce akrabaya düser bazi görevler...
Madem ki yiyecek ekmegi yok sahura nasil kalkmis bu adam.
Insanlar Allah korkusunu yitirmisse kendi canina kast etmisse kimin sucu var ?
Üstten üsten is yapan insanlar gibi olayin sadece görünür kismindan bahsetmek de vicdan disidir.
Suclular uzakta degildir.Hep mi bu devlet suclu.
Hep diyorum insanlik ilk önce göz önündeki düsküne el uzatmaktir.
Kimse milyoner degil.
Aileler taniyorum durumu cok iyi kizlari yoksul insan ile evli hali perisan
yardim eli uzatacagina Deniz Fenerine bu aileye yardim edin diye basvurmayi düsünen insanlari gördüm..
Ve ben utandim ozamanlar bunlari duydugum da.
Ama olay olacak ki namus davasi orda bir birlik görülür Kürtlerde...
Bazi yazilar insanin moralini bozuyor sadece.
Saygilarimla
hicbitmez tarafından 8/21/2010 2:35:25 PM zamanında düzenlenmiştir.
Zeki Karabağ
hicbitmez
moral bozuyor cünkü burasi Afrika degil.
Bukadar caresiz degiliz.
Abarti var her seyde.Ve sükür nedir bilmeyen sürekli ah vah eden bir toplum.
saygilarimla tekrar.