- 1652 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
REFERANDUM DA NEDEN HAYIR DEMELİYİZ
REFERANDUM DA NEDEN HAYIR DEMELİYİZ
Sevgili okurlar ,önümüzde ne olduğu açıklanmayan ,bir anayasa paketi var .Meydanlarda basbas bağıran iktidar ,bunu 12 EYLÜL DARBESİ ni yargılama gibi göstererek halkı kandırmaya çalışıyor .Yok böyle bişey .üstünden 30 yıl geçen bir olayın ve faillerinin yargılanması zaten zamanaşımına uğradığı için ,yasal olarak ta mümkün değil .Ayrıca bu konuda samimi olsaydılar ,sekiz yıldır onların elini tutan mı vardı ?
Bu paravanın altında anlatılmayan asıl amaç ,zaptedemedikleri yargı kalesini de ellerine geçirip dikensiz gül bahçesi yaratmak , ve seçimlere bu donanımla girmek .
NEDİR YARGININ DUR DEDİKLERİ :
Türk halkı HAYIR oyuyla, neye HAYIR demiş olacak sıralayalım:
HAYIR demek,
Küresel sermayenin sırtlanlarının TOPRAKLARIMIZA; MADENLERİMİZE, SUYUMUZA elkoymaya KANUNEN hak kazanmasına HAYIR demektir.…
Şu anda yasa dışı olarak ülkemizde faaliyet gösteren 350 yabancı maden şirketinin, tüm doğal kaynaklarımızı, suyumuzu, borumuzu, petrolümüzü ve neyimiz varsa hepsini YASAL OLARAK talan etmesine HAYIR demektir!
HAYIR demek,
Suriye sınırımızda Kıbrıs’ın 3 katı büyüklükteki mayınlı arazi ve altında yatan trilyonlarca dolarlık petrole İsrail’in el koymasına HAYIR demektir.
Büyük bir çoğunluğu elden çıkarılmış olmakla beraber, henüz hala bizim olan, ağır sanayi işletmelerinin, limanların, KİT arazilerinin, pul parasına yabancı sermaye ve yerli işbirlikçilerine YASAL OLARAK peşkeş çekilmesine HAYIR demektir.
Tekel işçilerinin can siperane direnişleri sonucu, Danıştay tarafından durdurulmuş olan 4C kölelik yasasının, tüm çalışanları kapsamasına HAYIR demektir.
HAYIR demek,
Tüm memurların, hükümet tarafından kurulan bir komisyonun oyuncağı haline gelmesine, dilencileştirilmesine, 9000 iş günü çalışıp, ölünce emekli olmaya HAYIR demektir.
Meralarımızın, hazine arazilerimizin yabancılara tahsis edilmesine HAYIR demektir.
‘Paran kadar sağlık’ politikasına, eczanelerin yok edilmesine HAYIR demektir.
Tarım ve hayvancılığın yok edilmesine HAYIR demektir.
Danıştay tarafından satışı durdurulan, şeker fabrikalarının, tarım çiftliklerinin YASAL OLARAK satışının önünün açılmasına HAYIR demektir…
Genetiği değiştirilmiş ürünleri sofranıza iteleyen küresel şirketlere HAYIR demektir.. Unakıtan’ın Gül’ün Erdoğan’ın çocuklarının milyon dolarla oynarken her dört gençten birinin işsiz kalmasına HAYIR demektir..
HAYIR demek,
Türk ordusunun Paralı askere dönüştürülme projesine HAYIR demektir..
Güvenlik güçlerinin elini kolunu bağlayan AB uyum yasalarına HAYIR demektir.
ABD ile istihbarat paylaşımına HAYIR demektir.
100 yıldır Batının elinde oyuncak olan tarikatlara, etnik ırkçı bölücülük yapan odaklara HAYIR demektir.
HAYIR demek tüm bu saydıklarımıza HAYIR! YETER! DUR! demektir!.
‘EVET’in arkasında sırtlan dişlerini gıcırdatan Yedi Düvel vardır!.. Bu referandum, küresel sermayenin Türkiye’yi işgal planında çok önemli bir adımdır.
Avrupa ve Amerika’dan yükselen sesler, koro halinde ‘EVET’ demektedir. Pentagon, Washington, Brüksel ‘EVET’ demektedir. İsrail ‘EVET’ demektedir…Barzani ‘EVET’ demektedir.
Fethullah Gülen, Pensilvanya’dan:
‘Değil sadece kadını erkeği, çoluğu çocuğuyla hatta imkan olsa mezardakileri bile kaldırıp ‘evet’ oyu kullandırmak lazım” demiştir.
Abdullah Öcalan, Kandil ve BDP, referandumu boykot’ görüntüsü altında “evet” propagandası yapmaktadır. AKP, hergün şehit cenazesi kalkarken terör örgütüyle aynı safta yeralmamak için BDP’ye ‘boykot’ cenahını uygun görmüştür.
BİZ işte tüm bu rezilliğe HAYIR diyoruz!
BİR siyasi parti elinde tüm insan hakları ve demokratik özgürlüklerin yok edilmesine HAYIR diyoruz!
Tüm yasal haklarımızın , küresel çete emriyle, iktidar eliyle gaspedilmesine, konuşma, düşünme, yazma hürriyetimizi kaybetmeye HAYIR diyoruz. İzlenmeye, dinlenmeye, fişlenmeye HAYIR diyoruz.
Yargıçların bir parti tarafından atandığı ve bir partili olarak vatandaşı yargıladığı bir düzenin kurulmasına HAYIR diyoruz! İnsan hakları, Demokrasi Özgürlük çığlıklarıyla tüm haklarımıza el konulmasına HAYIR! diyoruz.
Suçunun ne olduğunu bilmeden, ‘kurbanlık koyun gibi’ içerde tutulan gazeteci, parti başkanı, subay ve aydınların hayatının gaspedilmesine HAYIR diyoruz..
HAYIR dememiz için bunca neden varken ,EVET dememiz için tek bir neden söyleyin .Körü körüne particilikten başka ….
Ayrıca bu anayasa paketi vatandaşın hangi sorununa çözüm getiriyor ,
İŞSİZLİĞE Mİ ,YOKSULLUĞA MI ,SAĞLIĞA MI ,MEMURLARIN GREV HAKKINA MI ,SOSYAL DEVLET ANLAYIŞINA MI ,BÖLÜCÜ HAİNLERİN TIRMANDIRDIĞI ,HERGÜN ŞEHİT VERDİĞİMİZ İĞRENÇ TERÖRE Mİ , DOKUNULMAZLIK ZIRHINA MI ,YOLSUZLUKLARA MI ?
Eğer bunları içerseydi bütün gücümle EVETTTTTTTTTTTTT derdim ve başbaka nla birlikte bu kampanyaya katılırdım bende .
YORUMLAR
Dede mirası partizanlıklarını sürdürmek, parti liderinin ağzıyla konuşmak isteyenler bilmiyor ki CHP'de iskelet değişti ve genel seçim öncesi hepten değişecek. Atatürk'ü seven bir tek milletvekili adayının adaylığının kabul edilecek olmasından şüpheliyim.
Genel başkanının ayağına kaydırmazdan iki ay önce Dersim isyanını gündeme getiren yeni genel başkanın tutarsız konuşma ve boş vaadlerini mantığa vurmadan onun ağzıyla konuşmak.
Söz konusu lider ve tarafları madem iktidar olacaklarına kesin gözüyle bakıyorlar ve bu anayasa da iktidardardan yana, sevinmeleri gerekir. Neden binecekleri dalı kesiyorlar ki?
Konuyu kavramayan, kavramak için kafa da yormayan bu toplumu genel seçim havasına soktular. Hoş; anayasanın içeriğini meydanlarda HAYIR nutku atanlar da bilmiyor ya da bilmez gözüküyorlar.
Hayır tercihi çıkması için birilerinin Öcalan'a ihtiyaç duyulduğunu söylemesi bile kemikleşmiş partizanca zihniyeti düşündürmeye yetmiyor.
Varolasın Melahat hanım.Canla başla aynı fikri savunuyorum.Daha bu öglen aynı temaları sıralayarak hAYIR deyişimin nedenlerini anlattım arkadaşlarıma,eşime ve çocuklarıma.Bu pervasız hakimiyet sevdasına DUR demek için belkide son duraktayız.Gönül ve el birligi ile başarmak dilegiyle esen kalın.
PKK VE IRKÇI PROVAKATÖRLER ELİYLE TERÖRÜ AZDIRIP "HAYIR" ÇIKARTMAK İSTEYEN VE HESAP SORULAMAYAN GÜÇ! BUNU BAŞARAMAYINCA, PKK'YA ATEŞKES DAYATIP HÜKUMETİN PKK İLE ANLAŞTIĞI YALANINI YAYMAYA ÇALIŞIYOR.
TÜRKİYE ELDEN GİDİYORMUŞ...PEHH!
ORDU İÇİNDE ÖRGÜTLENMİŞ, KENDİ UÇAĞINI VURMA, KENDİ CAMİSİNİ BOMLAMA PLANLARIYLA KAFAYI YEMİŞ YASADIŞI YAPILANMANIN ELİNDEN KURTULUYORUZ ARTIK...
HERKESTEN HESAP SORULABİLECEK ARTIK.
OYUM "EVET"...
ANAYASA DEĞİŞİKLİĞİNE 12 EYLÜLDE "EVET"...
deniz_tayanç tarafından 8/21/2010 7:19:56 AM zamanında düzenlenmiştir.
Yükselenyıldız
Genel başkanının ayağına kaydırmazdan iki ay önce Dersim isyanını gündeme getiren yeni genel başkanın tutarsız konuşma ve boş vaadlerini mantığa vurmadan onun ağzıyla konuşmak.
Söz konusu lider ve tarafları madem iktidar olacaklarına kesin gözüyle bakıyorlar ve bu anayasa da iktidardardan yana, sevinmeleri gerekir. Neden binecekleri dalı kesiyorlar ki?
Konuyu kavramayan, kavramak için kafa da yormayan bu toplumu genel seçim havasına soktular. Hoş; anayasanın içeriğini meydanlarda HAYIR nutku atanlar da bilmiyor ya da bilmez gözüküyorlar.
Hayır tercihi çıkması için birilerinin Öcalan'a ihtiyaç duyulduğunu söylemesi bile kemikleşmiş partizanca zihniyeti düşündürmeye yetmiyor.
12 Eylül askeri darbesi hakkında 2000 yılında iddianame hazırlayarak dava açan eski savcı Sacit Kayasu, darbecilerin yargılanmasını engelleyen geçici madde kaldırılsa bile, zaman aşımı nedeniyle yargılanamayacakları yönündeki değerlendirmeye karşı çıktı. Kayasu, “Bu zaman aşımı iddialarının neresine bakarsanız bakın, tutarsız ve sadece darbecileri korumaya yönelik bir savunma” dedi. Kayasu, geçici 15’inci madde durduğu müddetçe zaman aşımının işlemeyeceğini de ifade etti.
MİLLETVEKİLİ DOKUNULMAZLIĞIYLA AYNI
12 Eylül darbecileri hakkında iddianame hazırladığı için meslekten ihraç edilen Sacit Kayasu, Anayasa’nın geçici 15’inci maddesi ile darbecilere tanınan zırhın kaldırılmasını çok önemli bir gelişme olarak değerlendirdi. Kayasu, star’a yaptığı açıklamada, darbecilerin zaman aşımı nedeniyle yargılanamayacakları değerlendirmelere karşı çıkarak, “O madde orada durduğu müddetçe zaman aşımı hiç işlemez. Bu hukuki engeldir. Yani aynen milletvekili dokunulmazlığında olduğu gibi. Vekilliğin düşmesi durumunda yargı başlıyor. Zaman aşımı ancak dava açma imkanı varken, dava açmazsanız söz konusu olur. Bu darbeciler 20 sene işbaşında kalsaydı, zaman aşımı doldu, bunlar yargılanmayacak mıydı? Hukuk, hiçbir zaman hakkın kötüye kullanılmasına izin vermez” diye konuştu.
Sanki gizlenmiş bir anayasa paketi varmış gibi. İlgili maddeler ortada araştırıp okusanız öğrenseniz daha iyi değil mi. Bu eklediğiniz çarpıtma alıntı da her yerde dolaşıyor
Yükselenyıldız
Genel başkanının ayağına kaydırmazdan iki ay önce Dersim isyanını gündeme getiren yeni genel başkanın tutarsız konuşma ve boş vaadlerini mantığa vurmadan onun ağzıyla konuşmak.
Söz konusu lider ve tarafları madem iktidar olacaklarına kesin gözüyle bakıyorlar ve bu anayasa da iktidardardan yana, sevinmeleri gerekir. Neden binecekleri dalı kesiyorlar ki?
Konuyu kavramayan, kavramak için kafa da yormayan bu toplumu genel seçim havasına soktular. Hoş; anayasanın içeriğini meydanlarda HAYIR nutku atanlar da bilmiyor ya da bilmez gözüküyorlar.
Hayır tercihi çıkması için birilerinin Öcalan'a ihtiyaç duyulduğunu söylemesi bile kemikleşmiş partizanca zihniyeti düşündürmeye yetmiyor.
yazınızı okudum. kişisel olarak eski anayasa ile yeni anayasa arasındaki maddeleri karşılaştırarak bu sonuca varsaydınız yada burada örnekleme yapsaydınız. elbetteki bende ona göre evet hayır fıkrımı soleyebilecektim ve yazacaktım bu yorumda. ama maalesef eski anayasa ile yeni anayasa arasındaki farkı madde olarak ele alıp burada yazıp paylaşarak sonrada altına nedenleriyle hayır yazsaydnız görüşüm açık ve net olarak düşerdi yazıma. şimdi iki kere daha düşüneceğim. evet mi hayır mı. ben anayasa maddelerini eski ile yeni yapılmak istenen arasındaki farklı farkı tek tek madde madde karşılaştırıp oyle karar vereceğim.sanırım yazınız taraf yada tarasızlık konusu üzerine maddeler karşılaştırılmaksızın sadece öz fikir beyanlarıyla aksettiği için. nezdimde kendim için bir yönlendirme yapmıyor. şahsi kanaatimdir. yazınızdan dolayı teşekkür eder saygılar sunarım..