- 864 Okunma
- 11 Yorum
- 0 Beğeni
İŞTE, ÜLKENİN VARDIĞI YER !
Türkiye Cumhuriyeti devleti, dünyanın en zor kurulan devletlerinden biridir !
Yıkılmış bir imparatorluğun küllerinden, neredeyse tüm dünya ülkeleri ordularına rağmen kazanılmış, yetmezmiş gibi iç düşmanların da itiraz, ihanet ve dirençlerine karşı kazanılmış, şanlı bir zaferin, büyük bir dehanın, azmin ve inancın zaferidir !
Kuruluş aşamasında olduğu gibi, kurulduktan sonra da,iç ve dış düşmanların, hainlerin çabaları, çelmeleri, ihanetleri, tuzakları hiç azalmamış, artmıştır !
İçeridekilerden en çok halifeliğin kaldırılışını, lâikliği sindiremeyen, geri kafalı yobazlar, halkın dinî duygularını da istismar ederek, bu düşmanlığı- ihaneti sürdürmüşlerdir.
Özellikle, iş başındaki iktidar döneminde, Cumhuriyet karşıtı yobazların faaliyetlerinde, yüzsüzlük ve pervasızlıklarında, hızlı bir artış söz konusudur.
Yedi yıllık iktidar süresinde, halka yoksulluktan başka bir şey veremediğinin, kendisi de bilincinde olan bu iktidar, çareyi sunî gündemler yaratarak, halkın dikkatini başka yönlere çevirmeye ve sahte başarılar kazanmaya gayret etmiştir.
Sonucunda Kürt ve Türk halklarını birbirine düşman etmekten başka olumlu bir sonucu görünmeyen PKK açılımından sonra, yargıya ve hatta orduya saldırmaya başlanmıştır.
Bütün bunları demokrasi adına, demokrasiyi geliştirmek amacıyla yapmaya çalıştıklarını iddia edenler, demokrasinin güvencesi olan kurumlara saldırmakta kendini haklı gösterebilmek için, her türlü oyuna baş vurmaktadır.
Sonuçta kaybeden Türk halkından başkası değildir. O halk ki, onların müslüman olduklarına, vatansever olduklarına, hak ve hukuklarını koruyacaklarına inanarak onlara oy vermiştir.
Sonunda işsizlik, pahalılık, yokluk ve geri kalmışlığın yanı sıra, en daha vahim olanı , halkın ordusuna, yargısına ve meclisine dahi güveni zayıflamıştır. İç savaş korkusu, dış tehdit korkusu, darbe paranoyaları, halkın zihninde kol gezmeye başlamıştır.
Ve nihayet ; ordunun içine düşürüldüğü güvensizlik ortamında, askere gitmek istemeyenler, bu konuda yürüyüşler düzenleyip, pankart açanları bile ne yazık ki görüyoruz !
Açsınlar bir taraflarını, yaksınlar şimdi kınalarını !
Çünkü sonuç bu kadar içler acısı şimdi !
Fikret TEZAL
YORUMLAR
Yedi yıllık iktidar süresinde, halka yoksulluktan başka bir şey veremediğinin, kendisi de bilincinde olan bu iktidar, çareyi sunî gündemler yaratarak, halkın dikkatini başka yönlere çevirmeye ve sahte başarılar kazanmaya gayret etmiştir.
Bu kadar da olmaz ki ama baktiklari pencereler daracik olunca istedikleri yönden bakanlar da olacak.
Bu arada da aklina gelen tüm olumsuzlugu yakistirmaktan cekinmeyeceklerdir.
Sonucunda Kürt ve Türk halklarını birbirine düşman etmekten başka olumlu bir sonucu görünmeyen PKK açılımından sonra, yargıya ve hatta orduya saldırmaya başlanmıştır.
Acilimin basladigi günden itibaren duygu sömürüsü yapanlarin sesi yükselmisti Sehitleri öne sürerek.
Bunu yaparken de gerginlikten baska neye sebep oldular ki.
Bir tarafta nankörler bir tarafta körler...
Ne hayretse savas cikmadi.
Aliskanliktir bizde artik her ne olursa olsun köstek olmak destek ile isi kalmamis bu milletin.
Yüreginize saglik
yine de sizin görüslerinizdir.
Saygilarimla
Güzel bir yazı...
Bence tüm okul tahtalarına asılmalıdır.
BU ÜLKE YOKTAN VAREDİLDİ... O GÜN BUNU GERÇEKLEŞTİRENLER OLMASAYDI ŞİMDİ GEÇMİŞTEKİ GİBİ KULA KUL OLANLAR KİMBİLİR HANGİ ZANGOÇ’ un sözleriyle ruhlarını dinlendirirlerdi…
HEP DİNDARLARA SAYGILI OLDUK. ÇÜNKİ BİZDE DİNİMİZİN KUTSALLIĞINI BİLİYORUZ… AMA KULA KUL OLMAYI ÖNEMSEYEN DİNCİLER BU ÜLKEYE ZARAR VERMEKTELER… Sizi yürekten katılıyor ve kutluyorum…
Saygılarımla
Engin Tatlıtürk
Din mi alıp - satıyorlar.
Onlar dinci değil; dindar'lar.
Ama tezgahına taş döşenen bazıları gayet KİNCİ.
Yorumunuza katılmadım.
Selamlar.
Bedri Demirpençe
DiNCi: Kendi inandığı dininin gereklerini yeterince bilmeden okumadan armağan edilen yaşamda başkasını öteki kılan “ya bizdensin yâda değilsin” diyen gelişmemiş kişilik anlayışlarıyla her söylediğinin önüne yemin ederek kutsal değerlerle başkasını susturmaya çalışan ve örümcek akıllarıyla hep birilerini yeren ve yetersiz duyum kültürleriyle tıkandıkları noktada başkalarını dine karşıymış gibi yeren ve en kötüsü dini kendi kazanımları adına kullananlardır.
Adil olmayan insan Adaletli olmaz…
Gelinen bu 21 yy bu güzel ülkede birlikte yaşamak varken çıkarları adına dini kullanarak insanların inancını, soyunu, ırkını sorgulayarak bir bölüm milleti kandırmaya çalışanları tarafsız bir bakışla görmemek ve din adına kendi çıkarları için dini kullananlara tepkisiz kalmakta bir o kadar dincilik ve dincilere hizmet etmektir.
Bu misakı milli sınırlarının ve kazanılan Cumhuriyet değerlerinin sonsuza kadar yaşaması için uyuyan bir bölüm halkın uyanık davranacağına inanıyorum…
Önemli olan görüşüme katılıp katılmamanız değil… Önemli olan “ADİL OLMAK VE TARAFSIZ BİR ŞEKİLDE GERÇEKLERİDE GÖRMEK VE HERNERDE BU ÜLKENİN BÜTÜNLÜĞÜNÜ KIÇAKLARI İÇİN BOZMAK İSTEYENLER VARSA ONLARA BERABERCE ÇIKAR GÖZETMEDEN KARŞI DURUŞTA OLMAYI SERGİLEMEKTİR.”
Saygılarımla
Bedri Demirpençe
Ancak: Yaşam pratiklerinden ve yaşamda şahit olduklarımdan dolayı gerçek dindarların yalan söylemeden çıkar düşünmeden sadece dinini kendi adına yaşadıklarından (bende kendim için yaşadığımdan) dolayı saygılıyım.
Çok uzun yıllardır bu toplumun içinde yönetici olarak çalışan biriyim. Tarafsız bir gözle izliyorum. Namazdan gelince sevap işlediğini söyledikten sonra arkadaşını gammazlayanlar yemin bile ederek yalan söyleyenleri okumadan bilmeden sadece duyduklarıyla konuştuklarının doğru olduğunu iddia edenleri, konuştuğumuz fiyattan başka fiyat yazdıklarını hatırlattıklarımda yemin billah ederek dini öne çıkarıp haberlerinin olmadığını sekreterin yanlış yaptığını söyleyenleri ve yaptıkları yanlışı bir daha yapmayacağına yemin edenleri tanıyor ve biliyorum.
Kendisi oruç tutmadığı halde tutmayanı aleni yerenleri biliyorum. Allahın selamıyla gelip hileli malı satmaya çalışırken yenim edenleri biliyorum. Dindar görünüp ona buna bakanları biliyorum. Yan tutmuyorum. Böyle davrananları kınıyorum. Ben bu ülke insanın bir bölümünün gâvur dediği insanlarla da çalıştım. Kimsenin yemin ederek birbirlerini dolandırdıklarını görmedim.
Sonuç olarak kim yanlış yapıyorsa bunu söyleme cesaretini göstermelerini istiyorum. Yanı başımızda ki Müslüman ülkede birmilyondan fazla insan öldürülüp tecavüze uğrarken Müslüman olarak sesimiz çıkmıyorsa bırak herkes kendisi için tanrı ve peygamber buyruklarını yaşasın ve bundan birileri asla nemalanmasın istiyorum.
Gerçek dindarlara saygılıyım. Ama dini çıkarları adına kullananlara saygı duymak yanlıştır…
Saygılarımla
yazızı baştan sona okumadım nedenini açıkça beyan etmem gerekirse girişi okuduktan sonra gelişme ve sonuç kısmını zaten gazetelerden tvlerden ezberler hale geldik. birde kullanmış olduğunuz resim hangi gazetenin onuda merak etmiyor değilim ha. yok arama motorunda arayıpta bakmayacağım. kısaca şunu soleyeceğim. halkın iradesimi daha büyüktür yoksa bir takım kişilerin şahsi görüşlerimi. yoksa çoğunluğu almış bir kişide olsa ve onu çoğul kılanların hepsımı yanlış yapmış oluyor...
yanlış olunca gözlüğün merceği
yanlış görüyor bütün gerçeği
halkın iradesini küçümsemenizi duygusallık yapıp haklısınızla örtbas etmeyeceğim. yazınıza asla katılmıyorum.. ben bir kere değil iki lkere düşünenlerdenim.
mevzu vatan olunca kellemizi veririz
bir karış toprak asla dağları deviririz
olsun uğruna feda vatan sağolsun vatan
elbet hesap soracak altında şehit yatan..
yavuz sultan öztürk
saygılar selamlar...
aşırı dincıler olmaz be bukadarı aşırı ALLAH inancı olurmu ALLAH bir yere kadar sevilir öyle değilmi. ah bu aşırı dinciler yokmu hep onlar mafetti türkiyeyi .hep onlar. kadın satanlar, uyuşturucu satanlar,silah satanlar.batakhane patronları, cinayet işleyenler,hırsızlık yapanlar,türkiyeyi soyanlar .Ya bunlar hangi diyne mensuplar acaba hangi dinde var bunlar bunlar hiçbir dine mal edilebilirmi unutmayayım birde terör denen illet var bunlar hangi dinde var AMA BEN BİLİYORUM'Kİ HERŞEYİ YARATAN GÖREN ALLAH VAR İSTER İNAN İSTER İNANMA
Sonuçta kaybeden Türk halkından başkası değildir. O halk ki, onların müslüman olduklarına, vatansever olduklarına, hak ve hukuklarını koruyacaklarına inanarak onlara oy vermiştir.
Sonunda işsizlik, pahalılık, yokluk ve geri kalmışlığın yanı sıra, en daha vahim olanı , halkın ordusuna, yargısına ve meclisine dahi güveni zayıflamıştır. İç savaş korkusu, dış tehdit korkusu, darbe paranoyaları, halkın zihninde kol gezmeye başlamıştır.
Ve nihayet ; ordunun içine düşürüldüğü güvensizlik ortamında, askere gitmek istemeyenler, bu konuda yürüyüşler düzenleyip, pankart açanları bile ne yazık ki görüyoruz !
Açsınlar bir taraflarını, yaksınlar şimdi kınalarını !
Çünkü sonuç bu kadar içler acısı şimdi !
Baştan sona iftira, isnat ve adeta küfür.
Ne tür bir yazıdır bu?
Türk halkı bunca aptal mı ki bu teveccühü gösteriyor.
Paranoya derecesindeki ön yargıların ıspalayıcı bir delili olmadan sıralanması.
Sadece gülerim kardeşim.
Kalemim gücünden şüphem yok ama mantığından endişeliyim. Affediniz.
Size asla katılmam nümkün değil.
Selamlar.
Engin Tatlıtürk tarafından 8/20/2010 9:52:55 PM zamanında düzenlenmiştir.
Şimdi İstiklal Mahkemeleri kurulsa...Hiçbir insanın farklı görüşte olduğu için öldürülmesini istemem ama gelinen bu nokta da acil önlemler alınması gerektiğini düşünüyorum.Fakat o veya bu partiyle değil, bu ülkenin Atatürkçü ve çağdaş görüşlü gençlerin kontrolüne ihtiyacı var.Menemen'de Kubilay'ın başını kesenler tekrar diriliyor.