İOAM
İbrahim Ol Artık Müslüman!
--------------------------------------------------------------------------------
Öyle bir dava yüklenmişiz ki ne yüklendiğimiz davanın ağırlığından kambur olmuşuz, ne de gece uykularımızı kaçıran bir derdin sahibiymişçesine davranıyoruz.Bu dava dağlara verildi parça olup gittiler ve bu davaya biz inananlar, kimliğinde İslam yazanlar değil, inandım ve itaat ettim lafzını haykıran, kimliğim, onurum ‘’Müslümanlığım’’ diyenlerin davası.Dağlar ben böyle bir vazifeyi kaldıramam diyerek verildiği anda kendini parçaladı, bu dava yapamam denildiğinde bile kendini parçalamasını isteniyorsa, ey Müslümanlık iddiasında bulunan insan ne ile bu davayı sahiplenirsin.Dava bacakların dikenlere değil, mayınlara basıp yoluna gideceği, panzerlere karşı sapanların gerileceği, silahlara karşı göğüslerin dikileceği garip gelmiş garip giden bir dava.
Milyarlarca insana, milyarlarca insanı yaratanın adıyla karşılarına dikilip ‘’Siz özgür olduğuna kandırılmış kölelersiniz, kiminiz çıplak baldırları, kiminiz mide dediniz işkembenizi yağlarla, ballarla doldurmakla mükellefmişçesine yaşayan kölelersiniz, kiminiz banka hesabındaki rakamların kalabalığını ilah edinmiş, tüm vaktini, külli zamanını nefsinin ilahlarına harcayan, günde 5 vaktit Allah cc huzurunda kıyam durmaya erinen, gözünüzün açlığından, dinmek bilmeyen iştahınız yüzünden gözü görmeyen köle olduğunundan bihaber yaşayan kapitalizmin oyuncaklarısınız..’’
YORUMLAR
Çok Yürekli bir yazı. Katılalım katılmayalım; bir fikir ancak bu kadar inançla ve yüreklice savunulur.
Edebi yönü de çok güçlüydü mantık kurgusu da.
Daha yumuşak ve sorar tarzda olsaydı itici diye nitelendiren olmazdı belki de.
Allah dinini bizden iyi korur elbette.Bu nedenle fazlaca kaygı var yazıda.
Üstelik Allah müsaade etmese yaprak oynamaz. Demekki imtihan cihetiyle bir müsaade var yozlaşmaya bile.
Din öncelikle şahıslaradır. Bu da dikkate alınmalı.
Yine de bu yazıyı çok çok başarılı buldum. Yazarı kutlarım.
Şekil yönünden de gayet iyi.
Katılmadığım yerler olmakla ( Uslup ) adına;
Bütün zamanların yazısı diyorum. Benim yazılarımda bazen roman karekterlerinin diline dolanıyor. Sizi anlıyorum.
10 Numara çok yetersiz.
KUTLARIM KARDEŞİM.
Selamlar.
Engin Tatlıtürk tarafından 8/20/2010 5:58:15 PM zamanında düzenlenmiştir.
Umarım islama, insanlara bu derece zarar vermek isteyenlerin sayısı fazla değildir. Mümin elinden dilinden kimseye zarar gelmeyen insandır. Mümin emniyet güven telkin eden insandır. Zalim dünyaya tapan insandır. Putunuz çok büyük evet önce sizin İbrahim olmanız gerekiyor. Nefsimizin Nemrud'undan uzak kılsın Rabbim bizi.
ÜZÜMKARASI tarafından 8/20/2010 12:25:09 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yobaz
Yanlış anladınız, ben burdaki çoğu yoruma katılrım ama silahlı mücadeleden taraftar değilim.Bu yazdıklarım (inşallah) bir romanın celalli bir hocasını temsil eden bir kahramanın sözleri olacak.Fikir bir roman karekterine ait desek daha iyi olur.
İnsanlar (nas) hakkında olduğu gibi nefsiniz hakkında da böyle acımasız olabiliyor musunuz?
Mesele budur. Bu denli yerden yere vurdunuz insanları, geriye kim kaldı?
Derdinizi, davanızı kime anlatacaksıız?
Dikkat edin, nefsini söylediklerinden ari sananlardır İslamın asıl problematiği.
İslam adına terör üretmek isteyen güç odakları bugün herzamankinden daha organize olmuş durumdadır.
Kitabı yüzünden okuyup, idrak ve hikmetle meselelere bakmayan ham ruhlardır bu gün sorun olan.
Bu söylemin kendi İslami değil, kaldı ki İslama ve müslümanlara fayda versin.
Yobaz
Yanlış anladınız, ben burdaki çoğu yoruma katılrım ama silahlı mücadeleden taraftar değilim.Bu yazdıklarım (inşallah) bir romanın celalli bir hocasını temsil eden bir kahramanın sözleri olacak.Fikir bir roman karekterine ait desek daha iyi olur.