AŞKIN GEZEGENİNDE KIYAMET...
AŞKIN GEZEGENİNDE KIYAMET HER AN KOPABİLİR…!
Yüreğin yaralı,ruhun dipsiz kuyulara düşen solgun yaprak gibi ve ben biliyorum ki yardım edemem sana, seni onca sevmeme rağmen.O kıyametin içinden,o dipsiz kuyudan çıkışını görebilmem en büyük ödülüm olacaktır…
İri gözlerine baktığımda çocuk, delikanlı gözlerine baktığımda heybet, nemli gözlerine baktığımda terkedilmişliği görüyorum.Sessiz çığlıkların yüreğimde ses veriyor,henüz bilmiyorsun yürek sızılarını da sevmeyi…Korkma bir tanem öğreneceksin.Ellerinde mühürlü güzellikler var,ellerinde saklanan bir yaşam.Sıkılmış bir yumrukla yaşamak nasıl zordur bilirim.Korkarsın ellerini açmaya,yüreğinin teriyle yıkanmış tertemiz bir sevgiyi kaybetmemek adına biraz daha sıkarsın yumruğunu…
Avuçlarını açmana yardım edemem ki ben…seni onca sevmeme rağmen.Yaşadığın herşeyden öğrendiğin bir şey olacak.Kederi de yaşamalısın elbette,acıyı,aşkın kıyametini yaşamalısın ama namusluca bütün benliğinle.Yaşamak sadece kavuşmak, yaşamak sadece mutluluk değildir bir tanem…Yaşamak yer yüzünde var olan her şeyle karışmaktır.Sende karıştıkça öğreneceksin acıların da sevinçler gibi insanları nasıl olgunlaştırdığını.
Yüreğinin bembeyaz tuvaline yine bembeyaz kar taneleri düşüyor…düştükçe yanıyorsun...Henüz yolun başında yakalandın aşkın kıyametine,yokluğu cehennem, yokluğu zindan, yüreğinin bütün bentleri param parça olmuş onsuzluktan.Betonlar arasına sıkışmış o mahsun kalbin, en tanıdıklarına bile yabancı bakar oldu hüzüznlü yüzün, sazının tellerinde ararken sevdiğini, tüm saadetlere sürgün olmuş sanki gülüşün…
Biliyorum belki biraz uzun sürecek ama yeniden yeşerecek umutların.Bu yürek sende var oldukça aşk yeniden bulacaktır seni ve öğreneceksin çekip gidenleri de sevmeyi.Barışacaksın bütün acılarınla ve bir gün gülümseyerek anlatırken ilk aşkının kıyametini içinin acımadığını göreceksin…
O güne dek ağladığında mendilin olacağım senin…başka türlü yardım edemem sana, seni onca sevmeme rağmen.
1998/Rukiye KAN(Enderoğlu)
((on iki yıl sonra senin mutluluğunu izleyerek yaşayabiliyorum ya ne mutlu bana..))
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.